חדשות טובות: מערכת ההפעלה iOS 9.0 שוחררה לציבור הרחב

ערב טוב לכולם אז כן סוף כל סוף זה קרה , אפל שיחררה את מערכת ההפעלה הכי עדכנית שלה ובה מספר רב של שינויים וכמובן גם תוך מספר שעות הפריצה המיוחלת תשתחרר על פי כל המידע שיש ברשותינו היא אמורה לצאת כבר מחר אבל על כך נמסור לכם בהודעה נפרדת .

סגנון מערכת הפעלה ios 9. צילום: פייסבוק
סגנון מערכת הפעלה ios 9. צילום: פייסבוק

עדכון זה צפוי להפוך את מכשירי ה-iPhone, ‏iPad ו-iPod touch שלך לחכמים ופרואקטיביים יותר, בזכות מאפייני חיפוש עוצמתיים ויכולות משופרות של Siri. מאפייני ריבוי המשימות החדשים ל-iPad יאפשרו לך לעבוד בשני יישומים במקביל, בין אם זה לצד זה או במצב ״תמונה בתוך תמונה״ החדש. בנוסף, היישומים המובנים התחדשו במאפיינים עוצמתיים כגון מידע מפורט לגבי תחבורה ציבורית ב״מפות״, היישום ״פתקים״ שעוצב מחדש ויישום חדש לגמרי בשם News. מעבר לכל אלו, השיפורים ביסודות מערכת ההפעלה מאפשרים ביצועים חזקים יותר, אבטחה טובה יותר ועד שעה נוספת של חיי סוללה.

מאפיינים חכמים

מאפיינים חדשים של ה-iPad

יישומים מובנים

יסודות

שיפורים נוספים

תמיכה מורחבת בשפות

ארגונים ומוסדות חינוך

נגישות

 

בנימה אישית : אני אישית מחכה קצת עם העדכון הזה אבל.. אם בכל זאת בחרתם לעדכן אנא תפנו מקום של לפחות 1.5 ג׳יגה מקום במכשיר שלכם, אני וצוות האתר נהיה כאן בכל בעיה שיש או כזאת שתעלה לכם (ובנימה יותר כיפית לכו לראות את תל אביב וצ’לסי ותחזרו לכאן מחר).

מערכת ההפעלה iOS 9.0 זמינה להורדה !
Exit mobile version