iOS 8חדשות אפל

מערכת ההפעלה החדשה של אפל – מאובטחת יותר מאי פעם! (iOS 8)

כמעט שלושה חודשים עברו מאז שאפל הציגה לראשונה את iOS 8, בכנס ה-WWDC 2014, מאז שוחררו חמש גרסאות בטא ותוקנו למעלה מ-100 באגים. iOS 8 היינה מערכת ההפעלה החדשה של אפל והיא כוללת מאות פיצ’רים ואפשרויות חדשות, אה… וגם אבטחה משופרת! שואלים למה?

ios_8_fall_roundup

לפני שאתחיל, קצת על מערכת ההפעלה החדשה:

iOS 8 הינה מערכת ההפעלה החדשה של אפל עבור מכשירי ה-iOS הניידים (iPhone / iPad / iPod Touch), הגרסה השמינית בסדרה כוללת מאות עד אלפי פיצ’רים ואפשרויות חדשות והיא תשוחרר בעוד כפחות מחודש לצד האייפון 6.


לפני שנה אפל החלה לחזק ולשפר את מערכת ההגנה והאבטחה שלה, כזכור לפני הציגה החברה את iOS 7 שכללה גם חיבור לתוכנת Find My iPhone ששולחת את הנתונים לאפל ומונעת מגניבות ובנוסף גם מבקשת לבצע אימות בעת התקנת המכשיר.

למי שלא מכיר, הנה הסבר קצר על תוכנת ה-Find My iPhone של אפל:

  • Find My iPhone (או בעברית, מצא את ה-iPhone שלי) מאפשרת לנו לאתר, לנעול או למחוק את נתוני האייפון שלנו מרחוק ומונעת מהגנבים מחיקה או הפעלה מחדש למכשיר, הם ידרשו למלא את פרטי ה-Apple ID שלנו על מנת לעשות זאת.

למה iOS 8 יותר מאובטחת מ-iOS 7?

זה פשוט, בעת התקנת iOS 7, אפל שואלת “האם ברצונך להפעיל את אפשרות Find My iPhone”.
> ב-iOS 8 לא תוכלו לבחור ב”לא” מכיוון שבהתקנת iOS 8 אפל דורשת מאיתנו להפעיל את Find My iPhone בכדי להמשיך בהתקנה.

משתמשים בקוד גישה? חדשות טובות:

האייפון נגנב? אל דאגה! הגנב לא יוכל לפרמט אותו עד שיקיש את קוד הגישה! ואם יכניס אותו ל-Recovery Mode, “מצא את האייפון שלי” תפגוש אותו בשלב מאוחר יותר.

אין מצלמה / מרכז עדכונים / לוח בקרה / סירי / אנשי קשר / שיחות עד שתקישו את קוד הגישה!

זה אחד מהפיצ’רים שאני אישית יותר אהבתי ב-iOS 8, הפיצ’ר נוסף בגרסת הבטא השלישית והוא חוסם כל אפשרות להשתמש במכשיר לאחר ההפעלה מחדש – עד שתקישו את קוד הגישה.

FullSizeRender

לאחר ההפעלה מחדש למכשיר לא תוכלו לבצע שום מהלך ממסך הנעילה ולא יוצגו אנשי הקשר עד שתפתחו את האייפון ותקישו את קוד הגישה בפעם הראשונה אחרי ההדלקה.


מה דעתכם על iOS 8? נשמח לקרוא בתגובות :)

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.