חדשות מהארץ

לראשונה בישראל: בתיה”ס הדיגיטליים של Unlimited יוצאים לדרך – ראשל”צ העיר הראשונה

חברת Unlimited תתחבר לרשת סיבים אופטיים שנפרסה ברחבי העיר הרווח כפול- גם מהירות עצומה של 100 מגה סימטרי וגם חיסכון של מאות אלפי שקלים לעומת הספק הקודם *תושבי העיר יכולים להירשם ובעתיד להצטרף בהמשך יצטרפו למיזם עוד 70 בתי ספר.

במידה ומספר הנרשמים יהיה גבוה, תחל החברה נתחיל בפריסת הרשת המתקדמת באזור מגורים המדובר. עיבוד תמונה: gadgety.co.il

עיריית ראשל”צ חתמה על הסכם עם Unlimited -החברת תשתיות התקשורת החדשה של ישראל שתספק מהירות אינטרנט של 100 מגה סימטרי, כלומר גם 100 מגה להורדה וגם מאה מגה להעלאה. מדובר במהירות נדירה בישראל עליה משלמים אלפי שקלים לחודש.

נכון להיום היא מוצעת רק בשוק העסקי-ציבורי, שכן רוב התשתיות בישראל מבוססות על סיבי נחושת, ואינטרנט במהירות כזו זקוקה לסיבים אופטיים.

עיריית ראשון לציון, שידעה לקרוא את המפה כבר לפני ארבע שנים, פרסה ברחבי העיר תשתיות של סיבים אופטיים- כך, שעם כניסת המיזם לעיר, תתחבר Unlimited לתשתית הסיבים הקיימת. וכך, עד סוף השנה הבאה- כל מוסדות החינוך בעיר וגופי העירייה יהיו מחוברים לאינטרנט המהיר שיאפשר שימוש מקסימלי בתשתיות התקשוב שהעירייה כבר התקינה בבתי הספר במסגרת תוכנית כיתות חכמות בשיתוף משרד החינוך. כך למשל התלמידים יוכלו לייצר תכני מולטימדיה מורכבים ולהעלות אותם לענן במהירות שיא, כמות גדולה של עמדות מחשב יוכלו לעבוד במקביל ולהעלות תכנים ולשתף ועוד. בהמשך אף יהיה ניתן לעשות שימוש במערכות ויי-פיי וכן לימודים מרחוק בבתי הספר.

אחד היתרונות המובהקים בהצטרפות ל Unlimited הוא העובדה שהעלות תצנח באופן משמעותי. למעשה העירייה תחסוך מדי שנה מאות אלפי שקלים.

בתחילת השבוע נמתח סיב של Unlimited הראשון בעיר ראשל”צ, בידי צוות עובדי חברת חשמל שבצע את עבודתו בתחושת שליחות חלוצית, במהירות ובמקצועיות

מנהל אגף התקשוב העירוני, איציק כרמלי, מסביר כי, עם כניסת המיזם של חברת החשמל לעיר, יוכלו התושבים בעתיד ליהנות גם הם מהאינטרנט המהיר בעלות נמוכה. על פי ההערכות, אם עלות חודשית לאינטרנט במהירות 100 מגה סימטרי עומדת על אלפי שקלים, אזי חיבור לאינטרנט דרך המיזם יפחית את העלות עד ל-150 שקלים בחודש גם לספק וגם לתשתית. בינתיים ניתן להירשם באתר החברה בכתובת: http://www.unlimited.net.il. במידה ומספר הנרשמים יהיה גבוה, תחל החברה נתחיל בפריסת הרשת המתקדמת באזור מגורים המדובר.

ראש העירייה, דב צור, אמר: “המוטו שלנו זה חדשנות, הוכחנו פעם אחר פעם שאנו חלוצים בתחום הטכנולוגיה והראשונה להרוויח מכך היא מערכת החינוך. הצטרפות לפרויקט משקפת גם את מדיניות העירייה להתייעל כמה שניתן מבלי לחסוך בשירות לתושבים”.

דני לאובר מנכ”ל UNLIMITED: “בישראל ב 2014 חיבור בתי ספר באמצעות סיב אופטי שמעניק מהירות סימטרית כמעט אינסופית צריך להיות הסטנדרט שילדי ישראל נהנים ממנו, אינטרנט סימטרי ומהיר מאפשר עולם חדש של תכנים פטגוגים וישומים מתקדמים שמשדרגים את החוויה הלימודית. אני שמח שדב צור ראש העיר מוביל את היוזמה ומקדם טכנולוגית את התשתית שתקדם את תושביו אין לי ספק שהוא ראש המחנה שרק יילך ויגדל לשאר רחבי הארץ”.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.