Apple Watchחדשות אפל

מתכננים לרכוש את ה-Apple Watch? אנו ממליצים לחשוב שוב

שלום לכולם , ענקית הסלולר מאמריקה בעלת החברה Apple הוציאה לנו את הלהיט התורן ה-Apple Watch אבל מתברר שישנם מספר בעיות חמורות וממש לא קטנות , מעונינים לרכוש את השעון החכם של אפל ? כדאי שתתחילו לחשוב טוב טוב , כנסו אל הכתבה שהכנתי עבורכם ותתחילו לחשוב שוב האם לרכוש או ש… לא !

ה-Apple Watch מוצג עם הקעקוע !
ה-Apple Watch מוצג עם הקעקוע !

חוץ משגעון השעון החכם של אפל יש לחלקנו או לחלק ניכר מהאוכלוסיה הישראלית אוכלוסיית הקעקועים שאימצה את השגעון הזה משאר העולם ומקעקעים את עצמם עד היום זה לא הפריע אבל אם לחלק מהאוכלוסיה הנ”ל או מספר בודדים יחפצו בשעון החכם של אפל אז..כדאי שיתחילו לחשוב שוב טוב טוב מאחר והתגלתה תקלה חמורה במנגנון מבנה החיישן של מד הדופק אשר לא יציג דופק למחזיק השעון החכם ולעיתים אף יציג דופק שגוי לחלוטין ובמקרים רבים גם יבצע כיבוי .

התקלה החמורה נובעת מאחד מהמנועים החכמים של השעון המכונה ה-Taptic Engine המנגנון הזה דומה מאוד למנגנון הטאצ’ שיש במכשירים החכמים בעולם , אחת מספקיות המנועים האלה היא חברת ה-AAC הסינית אם לא הגדולה המספקת לאפל את מנגנון המנוע הזה , לעת עתה אפל הפסיקה את ייצור המנגנון מחברת ה-AAC הסינית ומאיימת להפסיק את ההתקשרות עם החברה הסינית ה-AAC , הבעיה לא נגמרת רק כאן ישנה בעיה חמורה ומוזרה לאותם בעלי קעקועים אשר יבצעו הקלקה כפולה על השעון על מנת לפתוח יישומים יכולים להרגיש רטט לא רצוי על גבי היד שלהם זה נובע מאותו מנגנון שדיברנו עליו קודם לכן .

תיקון המנגנון הנ”ל ייקח זמן לא מעט דבר אשר יגרום לאיחור רב מאוד באספקת השעונים החכמים לפחות עד סוף יולי אפילו עד לתחילת אוגוסט (עבור ישראל כמובן) , הדובר של חברת אפל אמר לעיתונות העולמית “אנחנו כבר יודעים על המתנה ארוכה מהרגיל ומודעים לתקלה ומקווים לתקן את התקלה מוקדם ככל הניתן ולצמצם ככל הניתן את אספקת השעונים החכמים לכל אלה שהזמינו” .

הערה: לא מדובר על כל קעקוע רגיל אלא על בעלי קעקועים בעלי גוון כהה או צבעים של אדום רגיל או עז ועל צבע האפור שחור ככה .

אותו שעון מוצג עם ובלי קעקוע !
אותו שעון מוצג עם ובלי קעקוע !
הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.