אפסטור

הפריצה ל-iOS 8.3 השתחררה באמצעות TaiG 2.0.0 מדריך + הורדה !

בוקר טוב לכולם, אנחנו שמחים לחזור לאוויר במיוחד כאשר הפריצה השתחררה אני וצוות האתר נעזור לכם כאן בתגובות כיצד לבצע כל דבר ונתמוך בכל מי שיש לו בעיה בפריצה !

מערכת iOS 8.3 נפרצה !
מערכת iOS 8.3 נפרצה !

אז.. קדימה אתם עוד כאן ?

טוב… אז לפני שאנחנו הולכים לבצע את הפריצה ,שתדעו דבר הכי חשוב שהאייטונס במחשב שלכם (הגרסה המעודכנת) לא ייתן לכם לבצע את הפריצה ולכן אנחנו חייבים לסדר טיפה את המחשב שלנו לקראת זה… וזה להסיר מספר דברים ולהתקין חדשים ו… כן אל חשש אנחנו נחזיר אותם בסוף (תיכף אסביר לכולם) וכמובן לא לשכוח לגבות את אנשי הקשר שלכם דרך אפליקציה מומלצת שלנו (מכאן) וכמובן את התמונות לכל מקרה שלא יקרה .

דבר ראשון ניגש למחשב שלנו ונלך להוספה והסרה ונסיר את הדברים האלה :
– Apple Software Support
– Bonjour
– Apple Mobile Device Support
– Apple Application Support 32-bit
– Apple Application Support 64-bit

כעת לאחר שהסרנו את התוכנות שציינתי קודם לכן כעת גם אם המחשב לא ביקש מאיתנו הפעלה מחדש כן נבצע הפעלה מחדש , לאחר שהמחשב שלכם יעלה בחזרה תנו לו מספר רגעים להעלות את התכונות הנלוות ומנסות לפעול ברקע , כעת נתקין את האייטונס היישן (iTunes 12.0.1.26) שאני אביא כבר בתחתית הכתבה לאחר שהוא התקין אתם בטח תשימו לב שמה שהסרנו לפני ההתקנה ההתקנה החדשה/ישנה של האייטונס שביצענו כעת החזירה את כולם וזה טוב אנחנו בכיוון הנכון.

כעת לכו לתוכנת ה-Taig ותתחילו לפרוץ כמו שעשינו בגרסאות הקודמות !

תוכנות להורדה :

iTunes 12.0.1
אייטונס לבעלי מחשב 32Bit – כאן !
אייטונס לבעלי מחשב 64Bit – כאן !
תוכנת הפריצה לבעלי מחשב Win – כאן !

טוב .. כעת יש כאלה שמסתבכים ויש להם מספר שגיאות כמו (Error 1101, 1102, 1103) לכן הם יצטרכו להתקין דריברים של iTunesDriver64_0205 ואת זה תוכלו להוריד מכאן ! זה יסדר לכם את כל הבעיות .

חשוב שתזכרו כמו תמיד , למחוק את טביעות האצבע שלכם לסגור את ה-“מצא את האיפון” וכמובן לכבות את האנטי וירוס שלכם בכל מהלך ביצוע ההתקנה וההסרה וכמובן הפריצה !

תמונות להמחשה !
תמונות להמחשה !

תזכורת לכל אלה שפרצו או הולכים לבצע את הפריצה ה-Cydia עודכנה במהלך הלילה לגרסה 1.1.8 ונמצאת תקינה ועובדת מצויין … תודה ל-Vaitz על התזכורת בתגובות !

Cydia 1.1.8
Cydia 1.1.8
הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.