אפסטורחברתי

חדש באפסטור: Picab – המהפכה חברתית מגיעה לנסיעה במוניות לנהג ולנוסע כאחד

[app 1025822464]

גולשים וגולשות יקרות המהפכה החברתית לנסיעה במוניות הגיעה אלינו וכעת גם דרך אפליקציה ייחודית. חברים , מי קבע שצריך לנסוע במונית רק במחיר המחירון או לפי המונה? אז.. למה אתם מחכים בואו להכיר את אפליקציית המוניות הראשונה שחוסכת לכם כסף גדול בנסיעות!

המהפיכה החברתית כבר כאן קבלו את Picab
המהפיכה החברתית כבר כאן קבלו את Picab

העלו את מועד נסיעתכם, מאיפה ולאן והמחיר שאתם מציעים ונהגים יפנו אליכם אם המחיר שהצעתם מתאים להם.לחילופין, צפו בנהגים שחוזרים מנסיעה ארוכה אל היעד שתהיו בו, ומציעים לקחת אתכם בדרך שלהם – בזול. סוף סוף אתם בעלי הכוח. קבעו את מחיר הנסיעה שאתם מוכנים לשלם וסעו כמו מלכים, ובזול.

Picab מחברת בין נהגי מוניות לנוסעים, ומאפשרת לנהג לחזור מנסיעה ארוכה עם מונית מלאה, ולכם הנוסעים – להשיג מחיר טוב הרבה יותר.

אז בעצם איך זה עובד?
האפליקציה כבר מותקנת אצל נהגי מוניות ונוסעים רבים, למשל כאלו החוזרים מנתב”ג לאחר טיול בחו”ל. נהגים שחוזרים ריקים בכיוון שלכם, ישמחו לקבל את הנסיעה בתנאים שלכם , ולאסוף אתכם ליעד – במחיר הוגן

לחילופין – צפו בנהגים שהעלו הצעות לנסיעה במחיר מוזל בדיוק מאיפה ולאן שאתם צריכים, ואם תסכימו למחיר במקום להתפשר ולנסוע בתחבורה ציבורית צפופה או במונית יקרה, היכנסו לאפליקציה, בחרו יעד מוצא ויעד מטרה ומועד נסיעה, ותוכלו להציע מחיר שאתם מוכנים לשלם עבור הנסיעה הזו. לשני הצדדים.
המוזל שהם מבקשים, תסעו בנוחות ובזול.

נהג מונית מקצועי? נכון שנמאס לך להסיע נוסעים ליעד רחוק ולחזור ריק? הנה ההזדמנות שלך לצאת מהמעגל צפה באנשים שמעוניינים בנסיעה במסלול שבו אתה חוזר ריק לאחר נסיעה ארוכה, תאשר את המחיר שהציעו, גם אם נוסעים לא העלו הצעות שמתאימות לך, תוכל ביוזמתך להעלות לאפליקציה את יעד הנסיעה החוזרת, למשל נוסעים שצריכים נסיעה בדיוק בכיוון הזה, ישמחו לאשר את המחיר המוזל שהצעת ולחזור איתך, והעיקר, גם אם נהגים מרוויחים בגדול המתסכל הזה.

ואסוף אותם בדרך חזרה כדי להרוויח גם בכיוון ההפוך, הכל דרך האפליקציה.

אם אתה חוזר מנתב”ג לגליל, ואת המחיר המוזל שאתה מבקש. תקבל מחיר מופחת, תקבל תשלום בגין הנסיעה חזרה ותחזור מלא. זה בטוח יותר כדאי מלחזור במונית ריקה כשהדלק על חשבונך.

Picab האפליקציה החברתית שהופכת את הנוסע למלך, ואת נהג המונית – למרוצה.

[appimg 1025822464]
הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.