iOS 9Marshmallowאנדרואיד

השקת האייפונים: מה זה אומר על אנדרואיד

מן הידועות הוא, שבמצב של תחרות, כל השקה של המתחרה, משפיעה במידה מסויימת על המתחרה שכנגד.

הליין החדש בסדרה

במה השקת הענק של אפל השפיעה על אנדרואיד?

ליין האייפונים:

השקת האייפונים החדשים, היו בסימן של חדשנות פנימית. הווי אומר, המעטפת החיצונית נותרה כשהייתה. אך מתחת למכסה המנוע, לא מדובר בשיפורים מינוריים, אלא באייפון חדש לגמרי. אם זה המצלמה שקיבלה 12MP, אם זה המסך עם טכנולוגיית ה3D touch, המעבד המצויין ועוד.. סקירה מלאה תוכלו לקרוא כאן.

אבל, בואו נתמקד בטכנולוגייה חדשה ה- Force Touch, או איך שאפל אוהבת לקראו לה 3D touch. טכנולוגייה מדהימה שכבר הוואוי יישמה את זה במכשיר שלה ה- S mate. אפל שינתה כאן את המפה שוב, ואני באופן אישי, מחכה לראות מה אנדרואיד תעשה עם הטכנולוגייה הזו.

האייפד פרו והמיני 4:

האייפד פרו פשוט- מ-ד-ה-י-ם. לא פחות. המסך המעולה בגודל 12.9″ עט הסטיילוס שסמסונג בחיים לא תתקרב לרמה הזו, מעבד מפלצתי אבל- תג מחיר יקר. והאייפד מיני 4 עם הפרט של האייפד אייר 2, מי צריך יותר מזה. אנדרואיד חייבת להתעשת ומהר. פתאום הטאבלטים שלה נראים מיושנים.

אפל טיוי וסירי:

הטיוי מוצר חדש. אבל האינטראקציה שלו עם סירי, מושלמת. אנליסטים מעריכים שאפל תמכור 24 מיליון יחידות, כך שיש ביטחון גדול במוצר. כך או כך, אנדרואיד חייבת להניח דריסת רגל בסלון שלכם….
סירי לעומת זאת, שופרה לאין ערוך. תוכלו לקרוא לה מהטאבלט/ אייפון/ אפל טיוי שלכם ומייד היא תענה. יש לציין שבגוגל זה היה קיים, אבל לא ברמה הזו.

iOS 9:

הגרסה האחרונה פשוט מחקה כל יתרון שהיה לאנדרואיד. אם זה ריבוי המשימות המעולה, אם זה הניווט המדויק, קלות השימוש ועוד.

לסיכום: נראה שההשקה האחרונה של אפל זה לא “קצת מאותו הדבר” אלא דברים חדשים לגמרי. האם אנדרואיד תתעשת? ימים יגידו.

מה דעתכם? שתפו אותנו

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.