חדשות מהעולם

צוערי חיל הים התאילנדי נאלצים לשבור את הסלולרי שלהם כעונש

למערכת האתר התקבל סרטון עם מספר רב של קישורים שאותם נשמור במערכת האתר לעת עתה שבהם מוצגים חיילים צוערים בחיל הים התאילנדי כאשר הם נתפשים עם מכשיר סלולרי ומוכרחים לשבור את הסלולרי שלהם במסדר השפלה מחריד.

מתוך מסדר ההשפלה של חיילים בחיל הים התאילנד
מתוך מסדר ההשפלה של חיילים בחיל הים התאילנד

בסרטון שיוצג בתחתית הדף תוכלו לראות כיצד עורכים מסדר השפלה למספר חיילים תאילנדים שמשרתים בחיל הים התאילנדי כאשר מספר של חיילים נתפשים עם מכשירים סלולרים חכמים , הטקס הזה מכונה ״קוד הכבוד״ מאחר ובאותו בסיס נאמר שזה אסור לרכוש או להחזיק במכשיר סלולרי חכם ואם הם נתפשים הם מוכרחים לעבור טקס השמדה.

הטקס מתבצע באופן הבא , כל חייל עומד וליד רגליו נמצא אותו מכשיר סלולרי שנתפש איתו ולצידו אבן מרובעת של מדרכה וכאשר ניתן האות כל חייל לוקח את האבל שמתחת לרגליו וחייב לשבור את הסלולרי של החייל שלצידו .

בכל מקרה כאשר אותו חייל נתפש ישנו נוהג שהאחראי מעליו חייב שאול אותו ״אתה רכשת את הסלולרי הזה ? אתה מבין שזהו מכשיר מאוד יקר ?!״ , כמובן שרובנו טסים לתאינד לנפוש ומוצאים את עצמנו בשוק סלולרי ענק מאוד ומתפתח מאוד , יש לציין כי תאילנד מדינה ידועה כאחת מתוך מספר מדינות אשר מאוד מאוד אוהבות ומפותחות מאוד בתחום הסלולרי בכלל ובפרט , הסרטון הזה עשה גלים והדים ענקיים בכל רחבי תאילנד דבר שגרם לשלטונות להבין שמעשים של אותם אחראים באותו בסיס מדובר מבצעים דבר שנוגד לרוח האדם וחרותו הנהוג בתאילנד מזה שנים ואותם אחראים שעשו את אותם מעשים של זובור (בפי הלשון של צה״ל) נקראו והועמדו לדין בשל אותם מעשים.

לדברי אותם אחראים : ״הצוערים שלנו ביצעו את הטקס הזה והשמדת הסלולרים שלהם מרצון ולא מכוח״ כמובן שהנהלת אותו בסיס יישרה קוו עם השלטונות ואסרה עונשים מסוג זה בעתיד !

מה דעתכם על הידיעה הזאת ועל המעשים הללו בפרט , נשמח אם תשתפו אותנו בדעתכם .

https://www.youtube.com/watch?v=jQRBNuQtOIo

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.