iPhone 6SiPhone 6S Plusחדשות מהעולםמכשירי אפל

פיצ׳ר ה- Photolive ב iOS 9, שימושי או גימיק?

בהשקה הגדולה ב- 9/9 של ליין האייפונים החדשים, הציגה אפל פיצ׳ר חדש ומעניין בשם Photolive, שמסוגל ל״העיר״ את התמונות שאתם מצלמים לחיים, על ידי צילום וידאו קצרצר של שנייה וחצי (יש כאלה שיקראו לזה, השתהות צמצם, או GIF, אבל זה לא באמת משנה) ובכך תוכלו לשים את התמונה כרקע ועל ידי לחיצה על התמונה, התמונה מתעוררת לחיים. רעיון יפה. אך, האם זה שימושי? או גימיק?

גימיק או לא?
גימיק או לא?

ברור שלפיצ׳ר זה יש את היחודיות שלו שמאפשר לכם לצלם תמונות ואודיו בו זמנית, גם אם זה לשנייה וחצי, והדרך הקלה ביותר לבדוק אם זה גימיק או לא, הוא פשוט שאתם כמשתמשים תחליטו על כך.

אבל, במאמר באתר הפרטי שלו, כתב מ.ג סיגלר (שותף בכיר בגוגל ונצ׳רס) שלדעתו פיצ׳ר זה הוא לא גימיק, וכי טכנולוגייה זו מבוססת ברובה על צילום וידרו בשילוב עם אנימציית GIF, וכי החדשנות כאן היא בעצם האפשרות לצלם את זה בשידור חי וטכנולוגיית המגע החדשה של אפל 3D Touch.

אבל, לא רק מכשירים עם טכנולוגיית המגע יכולים להינות מזה, אלא אפילו מכשירים כדוגמת האייפון 6, אם התמונות מאוחסנות ב- iCloud.

עוד כותב סיגלר, כי לדעתו פיצ׳ר זה יכול להיות נהדר עבור צילום הילדים שלכם,כי בעוד שאתם גדלים לאט לאט, ילדיכם גלים בקצב מהיר מאוד וזה יהיה נחמד לצלם אותם בשיטה הזו.

לכן, למסקנה, הפיצ׳ר הזה, הוא בכלל לא גימיק. כי גם אם אין לכם ילדים, למה להסתפק בלתפוס את הרגע בתמונת סטילס פשוטה, אם אפשר יותר?

האם ניסיתם את הפיצ׳ר הזה? חולקים על דעה זו? מסכימים? שתפו אותנו.

מקור: iphonehacks

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.