אפסטורגוגל פליימשחקים

זהירות פוקימונים: מד”א מזהירים את הציבור מאפליקציית Pokémon GO

Pokémon GO
Pokémon GO
מפתח: Niantic, Inc.
מחיר: חינם
[app 1094591345]

בתקופה האחרונה קשה שלא להיחשף ליישומון המשחק שמשגע את העולם וכבש גם את ישראל – ‘פוקימון גו’, לאחר ההתלהבות הגדולה, מסתבר שהמשחק לא כל כך ידידותי כפי שחשבנו, בשבוע האחרון התקבלו במוקד 101 של מד”א שתי קריאות שונות על פצועים שנפגעו בשל שימוש באפליקציה ופונו לבית החולים כשמצבם מוגדר בינוני.

פצועים שנפגעו בשל שימוש באפליקציה.
פצועים שנפגעו בשל שימוש באפליקציה.

ביום ג’ שבוע שעבר בשעות הערב התקבלה קריאה במגן דוד אדום על ילדה כבת 15 מצפון הארץ שנפלה מאופניים ונחבלה בראשה. וביום ד’ בבוקר התקבל במוקד מד”א דיווח על גבר כבן 35 מראשון לציון שרץ והתנגש בדלת זכוכית שהתנפצה, פגעה ברגלו והובילה לדימום מסיבי בגפיו התחתונות. המשותף לשני האירועים הללו, הוא יישומון המשחק הפופולארי “פוקימון גו”. בשני האירועים, הפצועים שיחקו במשחק תמים, לכאורה, שהוביל לאסון.

אירועים אלו מתווספים לקריאות חוזרות ונשנות שמתקבלות בשבועות האחרונים במוקדי מגן דוד אדום כשבבסיסן שימוש מסוכן באפליקציית הפוקימונים.

מד”א מביעים חשש ומזהירים את הציבור משימוש באפליקציית המשחק “פוקימון גו”. “זו תופעה מסוכנת שצוברת תאוצה. רק לפני שלושה ימים טיפלתי בצעיר כבן 16 שרדף אחרי פוקימונים בחוף הים, נאלץ להיכנס עם המכשיר למים ונפצע בראשו באורח בינוני. בשביל מה? בשביל לתפוס דמות דימיונית שדרך הסלולר משתלבת עם המציאות? סכנת נפשות”, מספר פאראמדיק מד”א גאורגי גוליאק.

מנכ”ל מד”א, אלי בין: “אנו קוראים לציבור לנקוט אמצעי זהירות ולהיות ערים לסכנות היישומון. לא יתכן שילדים, בני נוער ומבוגרים ישאבו לתוך המשחק ויסכנו את חייהם על לא כלום”.

מקור: אתר מד”א

[appimg 1094591345]

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.