יחסי ציבורמאמרים

מילון ספיר: מילון שאתם חייבים להכיר

[app 406950358]

בעבר לכל בית היה מילון מקצועי, איכותי, מילון שאפשר היה לסמוך עליו. היינו עושים שימוש במילון במגוון מצבים למשל כאשר הילדים היו מגיעים מבית הספר, מתיישבים להכין שיעורי בית או עבודה כתובה ליום המחרת ולא היו מבינים מילה כזו או אחרת הם היו פותחים את המילון ונעזרים בו.

היום, עם עידן האינטרנט הזמנים קצת השתנו ולא כל זוג צעיר שבונה בית בישראל רץ לקנות מילון.

במילון היינו נעזרים גם במטרה לתרגם מילה או משפט בעיקר מאנגלית לעברית. גם כאשר היינו צופים בשעשועון חידות ולא היינו יודעים מה מילה מסוימת אומרת היינו נעזרים במילון מהר מהר כדי לנחש את התשובה לפני המשתתף ולעתים אפילו בלימוד למבחנים כמו פסיכומטרי כשמילה מוזרה שלא שמענו או נתקלנו בה מעולם פקדה לה את הספר.

היום, עם עידן האינטרנט הזמנים קצת השתנו ולא כל זוג צעיר שבונה בית בישראל רץ לקנות מילון. אז הנה מילון מקוון – מילון ספיר, פשוט מילון שאתם חייבים להכיר וזה ממש לא משנה מה המקצוע שלכם, כמה ילדים יש לכם, זה פשוט מילון שיעזור לכם בכל שעה בזמן אמת, אונליין.

מילון ספיר – מה הסיפור שלו?

מילון ספיר הוא מילון עברי מקוון שמבוסס על כל מיני מילונים מקצועיים ורלונטיים שיצאו במהלך השנים בהוצאת איתאב שהבסיס שלו הוא מילון אנציקלופדי מאותה משפחה המאופיין בשלושה כרכים. שלושת הכרכים הם מילים ומונחים לועזיים, מילון המקרא, לשון ראשון ומילון כלכלה, ניהול ועסקים. המילון הוא למעשה חלק מפרויקט משותף של בעלי מקצוע מומחים בתחומם בשלל מקצועות כמו כלכלה, מחשבים, תקשורת, רפואה, כימיה ועוד.

מה כולל מילון ספיר?

בראש ובראשונה המילון כולל אוצר מילים עשיר, כאמור מכל התחומים. יש כל מיני מילים חדשות שלא נכללו במילונים הקודמים וגם מילים לועזיות בהן דוברי השפה העברית כלומר אנחנו עושים שימוש בחיי היומיום. בשונה ממילון בבית אותו לא ניתן לעדכן, המילון המקוון של ספיר מתעדכן כל הזמן על פי אותם מומחים ועל פי השינויים המתעדכנים בשפה מדי פעם. המטרה הינה לאפשר לגולשים להגיע לכל סוגי המילים עם דגש על דקדוק, פירושים מדויקים והטיות. בנוסף, במילון ספיר המקוון יש גם ביטויים מורכבים וצירופים כולל הסברים מדויקים של הניבים השונים. מילים נרדפות, קיצורים וסימנים, תרגומים מעברית לאנגלית ולהיפך הכל נמצא במילון ספיר מה שמאפשר לכם גישה נוחה לשפה העברית, הבנה מעמיקה שלה והכל בצורה קלה, מהירה ואינטואיטיבית.

milononline.net

[appimg 406950358]
הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.