יחסי ציבורמאמרים

איך מומחה לקידום יכול לעזור לעסק שלך?

יש לכם אתר חדש ואתם רוצים לקדם אותו בתוצאות החיפוש? עתה, אחרי שחברת בניית האתרים הפקידה בידכם את האתר ו”הביאה לכם את המפתחות”, הגיעה השעה לחפש אחר איש מקצוע שיידע כיצד לחזק את הנכס הדיגיטלי שלכם ולהובילו אחר כבוד אל העמוד הראשון של תוצאות החיפוש.

צילום: seo1st

אך כיצד עושים זאת? ומה השירות כולל? אם זו הפעם הראשונה שלכם בה אתם מחפשים אחר שירותיו של מומחה לקידום אתרים, כאן ריכזנו מספר נקודות מרכזיות המתארות את עבודתו השוטפת מולכם.

טיפוח ותחזוקת האתר

יש לכם עסק שלם לתפעל, לקוחות שצריכים שירות, צוות עובדים שזקוק להכוונה, הוצאות, הכנסות, חישובים ועוד. הדבר האחרון שאתם צריכים כעת, זה אחריות גם על תפקוד האתר ביום יום. כחלק ממלאכת קידום האתר, מומחה לקידום אתרים יתחזק עבורכם את האתר בשוטף.

הסיבה לכך נעוצה בעובדה שמנועי החיפוש אוהבים אתרים מתוחזקים שמועלים אליהם תכנים חדשים מדי שבוע. בהפקידכם את האתר בידיו של מומחה לקידום אתרים, אתם למעשה מעניקים לו את האחריות המלאה על תחזוקת האתר, ובכך מורידים את המשקל הזה מגבכם.

מציאת הביטויים הרלוונטיים ביותר

אז נכון, יש לכם אתר והוא גם מתוחזק לא רע עם תכנים חדשים. אך האם אתם בטוחים שהוא יופיע אל הגולשים הרלוונטיים ביותר לעסק שלכם? כאן מדובר בחלק הבסיסי והחשוב ביותר בכל עבודת קידום אתרים ובמסגרתה מבצע איש הקידום, חקר מילות מפתח מקיף.

במסגרת המחקר, תקבלו קובץ עם רשימת מילים ולצדן סטטיסטיקת חיפושים חודשית. מתוקף אחריותו של מקדם האתרים למצוא עבורכם את המילים הרלוונטיות ביותר, אותן עשויים להקליד גולשים שיהפכו ללקוחות משלמים.

זהו לא פחות מאשר בנק מטרות שקובע את אסטרטגיית עבודת הקידום כולה.

ביצוע שיתופי פעולה ברשת

דרך נוספת באמצעותה מחזקים אתר בתוצאות החיפוש, היא באמצעות שיתופי פעולה עם אתרים מקבילים. במקום שתבזבזו את זמנכם בניסיון לחפש אחר שיתופי פעולה כאלו ואחרים, כחלק מעבודתו, מקדם האתרים יחפש עבורכם שיתופי פעולה עם אפשרות להתארח עם מאמרים מקצועיים.

באמצעות שיתופי פעולה כאלו, גולשים באתרים מקבילים, יוכלו למצוא ערך מוסף במאמרים המקצועיים שיתפרסמו, להתרשם ולהגיע אל העסק שלכם. בנוסף לכך, שיתופי פעולה שכאלו, נחשבים לדרך יעילה לחיזוק האתר ושיפור המיקומים שלו בתוצאות החיפוש.

מעקב שוטף אחר ביצועי האתר

תמיד טוב לדעת אם עבודת הקידום משתלמת, וכחלק מתפקידו, מקדם האתרים יערוך עבורכם דו”חות שבועיים וחודשיים במסגרתם תוכלו למדוד את ביצועי האתר והתוצאות שהושגו עד כה.

מקדמי אתרים עובדים עם תוכנות מעקב אוטומטיות שונות המודדות מדי יום את המיקומים הנוכחיים של האתר בתוצאות החיפוש. במקום שתרגישו שאתם מגששים באפילה, ואינכם יודעים באיזה עמוד אתרכם מופיע, בדו”חות תוכלו לקבל נתונים מדויקים ומבוססים.

כמו כן, מקדמי אתרים פועלים עם תוכנות שונות דוגמת כלי האנליטיקס של גוגל. כלי זה מאפשר לראות את מספר המבקרים שנכנסו לאתר ובכך ניתן למדוד עם כמות הביקורים עלתה, נשארה במקום או לחילופין גם ירדה.

ליווי בעת תקלות טכניות

האתר נפל? סובל מאיטיות בזמני הטעינה? אם יש בבעלותכם אתר, אז מרבית הסיכויים שכבר הבנתם כי לעתים עלולות להתרחש בעיות טכניות כאלו ואחרות. עם מקדם אתרים מקצועי, תוכלו לדעת שיש לכם למי לפנות ועם מי להתייעץ בכל אתגר ובעיה. מקדמי אתרים לרוב כבר התנסו במגוון רחב של תקלות, ולעתים קרובות הם גם יודעים לזהות באופן מידי את אופי התקלה.

גם אם התקלה איננה ברת טיפול על-ידי מקדם אתרים, הוא בהחלט יידע להכווין אתכם לאיש המקצוע שיסייע בפתרון מהיר ויעיל.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.