יחסי ציבורמאמרים

דניאל מסטר מסביר איך לבחור חברת קידום אתרים מוצלחת

תחום הקידום האורגני הוא תחום די פרוץ שבו כל אחד יכול ללמוד היום את התחום בדרך כזו או אחרת ולרצות להציע שירותי קידום אתרים בתשלום לבעלי עסק שונים. כך פותח ואומר דניאל מסטר, מי שנחשב לאחד ממקדמי האתרים המובילים בישראל.

גוגל מציע סט של כלים למפרסמים

לימוד התחום בלבד או חלק ממנו זה לא מה שהופך את המקדם למקדם טוב אלא הניסיון שצבר, הכלים שהוא עושה בהם שימוש והתוצאות שהוא מייצר בפועל. מתוך אלפי מקדמים וחברות קידום בישראל כיצד נבחר חברת קידום אתרים שבאמת תוכל לספק לנו שירותים מקצועיים ולספק לנו תוצאות בבוא הזמן ולא שנתעורר יום אחד ונגלה שבזבזנו כסף רב לשווא.

תיאום ציפיות במקום הבטחות

אף חברת קידום אתרים לא יכולה להתחייב לכם לתוצאות בטוחות או תוך זמן מסוים. ניסיון החברה עם קידום בגוגל עבור לקוחות רבים בתחומים שונים ולאורך השנים לאחר עדכוני גוגל ואיך הם השפיעו על לקוחותיה של החברה – יעזרו לחברה אולי להעריך פחות או יותר את כמות התנועה הצפויה לכם באתר אם תקדמו ביטויים מסוימים או בהתאם למידת התחרות והתחום אולי כמה זמן ייקח להגיע לעמוד הראשון. אבל מדובר בהערכות בלבד, לא בטוחות ולא כאלה שהיא בהכרח תוכל לקיים. לכן חשוב לעשות תיאום ציפיות מול הלקוחות וזה יראה על רצינות ומקצועיות הרבה יותר מאשר להבטיח ללקוח תוצאות בתוך זמן מסוים.

עבודה עם הסכם קידום מסודר

הסכם רציני יכלול סעיפים שמגנים על שני הצדדים: גם על חברת הקידום אך גם על הלקוח. חברת קידום אתרים שמכבדת את עצמה ואת לקוחותיה תעבוד עם הסכם כזה. חברה שרק מגנה על עצמה בהסכם כזה הנה חברה המועדת ככל הנראה לגרום לכם עוגמת נפש וכדאי להיזהר.

מיקום בתוצאות החיפוש

מצד אחד – אתם לא רוצים לעבוד עם חברת קידום המקודמת בביטוי המרכזי בתחום שלה “קידום אתרים” או “קידום אתרים אורגני” בעמוד 5-6 בגוגל ומצד שני מדובר בתחום תובעני ותחרותי שבו חברות הקידום דואגות לקדם את עצמן בצורה מאסיבית מדי יום, כך שגם דירוג בעשרות התוצאות הראשונות של גוגל בתחום כזה, לביטוי מרכזי כזה, מתוך אלפי מקדמים בישראל – זה יכול עדיין להיות בסדר יחסית. לעתים רבות תוכלו למצוא חברת קידום בעמוד הראשון או השני בגוגל באותה מידת מקצוענות ועשייה כמו זו שבעמוד החמישי. עם זאת, היא תהיה ככל הנראה קטנה יותר, עם פחות לקוחות ואולי גם פחות דוגמאות בתיק העבודות.

ותק וניסיון

לניסיון יש חשיבות מכרעת בתחום הקידום האורגני במיוחד לאור העובדה שלאורך השנים היו כמה עדכונים של גוגל שממש שינו את התחום מקצה לקצה ופגעו במיליוני אתרים ברחבי העולם. מקדם מנוסה יהיה ערני לעדכונים של גוגל, יכיר ממקרי עבר וידע איך להתאים את האתרים היום לשינויים שבוצעו בגוגל לאורך השנים.

היכן למדו ומי מבצע עבורנו את הקידום?

טוב לבדוק עם החברה היכן בעלי החברה למד קידום בגוגל. אם הוא למד קידום באופן חינמי באינטרנט היו מוכנים לכך שהליך הקידום לא יהיה מוצלח כל כך. אם הוא מתחיל בתחום ומוכן לספק לכם שירותי קידום בחינם בתמורה לפידבק במידה ויצליח להביא לכם תוצאות אז אין בעיה, אולם אם אתם עסק בשל המחפש חברת קידום אתרים רצינית ורוצים תוצאות בטווח זמן סביר תצטרכו לשכור חברת קידום מקצועית ומנוסה. היכן בעלי החברה למדו? מיהו העובד שהולך לבצע את עבודת הקידום ומהי ההכשרה שלו?

באילו כלים החברה עושה שימוש?

חברות קידום מקצועיות עושות היום שימוש ב3-5 כלים שונים בתשלום לפחות כדי לקדם את לקוחותיהן. חברות קידום קטנות יותר עושות שימוש ב2-3 כלים כאלה. יש כמה סיבות אפשריות לכך: ראשית כל הן אינן סומכות על כלי אחד שיכול יום אחד ליפול האתר שלו ולהשאיר אותם בלי כלום. אפשרות שנייה היא שכל כלי מתמחה בסוג אחר של ניתוח מידע: אחד בקישורים, השני בדירוג מילות מפתח, השלישי במציאת שגיאות קידום באתר המקודם, הרביעי בחקר מתחרים ועוד. לבסוף, האפשרות השלישית היא שיש כלים שיש להם שירותים ייחודיים שאין בכלים אחרים ולעתים בעבור פיצ’ר אחד או שניים נוספים שאין בכלי אחר – משתלם לעשות שימוש באותו הכלי.

שירות איכותי וזמינות:

האם החברה זמינה ברוב שעות היום למתן תמיכה? האם החברה תספק לכם לפחות אחת לחודש דוח מסודר עם מצב העבודה והתוצאות? האם החברה נותנת שירות מקצועי ועם חיוך וסובלנות?

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.