להתאמן עם +Coach של Freeletics

מפתח: Freeletics
מחיר: חינם
מפתח: Freeletics GmbH
מחיר: חינם+

פעילות גופנית מסודרת עוזרת לגוף ולנפש, ויעילה אפילו יותר כשהיא מותאמת לצרכים וליעדים האישיים שלך.

App Store Awards, צילום אפל

ב‑Freeletics אפשר למצוא תוכניות אימון מותאמות אישית שמכוונות לתחומי בריאות פיזית וכושר שמעניין אותך להתמקד בהם.

לא משנה מה רמת הכושר שלך, או אם יש לך מזרן יוגה קבוע או ציוד. צריך רק להגיד ליישום מה מתחשק לך לעשות, והוא כבר ימצא לך אימונים מתאימים.

כדי להבטיח שיש לך תמיכה במסע להשגת יעדי הכושר שלך, התכונה +Coach (אימון+) ביישום תעזור לך ותוודא שהתוכנית שלך כוללת את האימונים הנכונים ואת רמת האינטנסיביות המתאימה. ככה זה עובד:

תמיכה אינטראקטיבית להצלחה מקסימלית

תוך כדי התקדמות בתוכנית האימון, אפשר לשאול את +Coach בצ'אט כל שאלה שיש לך שקשורה לבריאות וכושר. התשובות יהיו מבוססות על הפרופיל שלך ביישום ועל נתוני ספורט מדעיים.

למשל, אפשר לקבל המלצות על בחירת הציוד המתאים ולשנות את תוכנית האימון בהתאם לביצועים שלך באימונים הקודמים.

כדאי לבדוק את ה‑Daily Athlete Score (ניקוד אתלטי יומי) ביישום כדי לראות פירוט של הביצועים שלך ולהשוות אותם לביצועים של משתמשים ומשתמשות דומים. זו דרך טובה להבין איך למקסם את האימונים ולהתאים את התרגילים להתקדמות שלך. התכונה +Coach תעזור לך לשמור על מוטיבציה ולהתקרב ליעדים שלך בכל אימון.

משוב מותאם אישית

אפשר להשתמש בתכונה +Coach כבר מההתחלה, בצעדים הראשונים והחשובים לקביעת תוכנית האימונים, כדי שהכל יתאים לרמת הכושר הנוכחית שלך וליעדים שהצבת.

יש גם אפשרות לדבר בצ'אט עם +Coach. למשל, אפשר לשאול ?Which exercises are best for targeting fat loss (איזה תרגילים הכי טובים למטרה של הפחתת שומן?) או ?How intensive should my training be (כמה אינטנסיביים כדאי שהאימונים שלי יהיו?). התשובות יגיעו בתור טיפים והמלצות מותאמים אישית.

התכונה +Coach מציגה את התרגילים לביצוע, מדגישה את קבוצות השרירים שהתרגילים מתמקדים בהן ואומרת לך לאיזו רמת אינטנסיביות כדאי להגיע. התוכנית שלך תכלול גם סרטונים שאפשר לעקוב אחריהם לכל מפגש אימון.

מקור: אפל

Exit mobile version