יחסי ציבורמאמרים

למה אתם חייבים תגי קרבה לעסק שלכם

מזל טוב! הקמתם עסק חדש וגייסתם אליו עובדים שכבר לא יכולים לחכות ולהתחיל את יום העבודה הראשון. בעצם יש לכם משרדים ומנכ”ל, חשבתם כבר על הכל ואתם מוכנים לפתוח את העסק שלכם כבר ביום ראשון הקרוב. אבל האם אתם יודעים איך אתם הולכים לנהל את מערכות הנוכחות ובקרת הכניסות של העובדים?

צילום: FREEPIK

כיום, רוב העובדים שמגיעים ליום עבודה במשרד, נדרשים לבצע כניסה ויציאה בדרך כלשהי אותה בחרה החברה, כדי לעקוב אחר דיווחי השעות של העובדים במשרד ולשלם להם בסוף חודש את השכר שמגיע להם בהתאם לשעות שהם עבדו.

בשנת 2021, דיווח ובקרה על כניסות ויציאות של עובדים במקום העבודה שלהם, מתבצעת בדרכים טכנולוגיות מתקדמות. יש דרכים רבות לבצע את הדיווח וכל חברה בוחרת לעצמה את הטכנולוגיה המתאימה ביותר עבורה.

אם עוד לא מצאתם את הטכנולוגיה שאתם מעוניינים להשתמש בה לדיווח ובקרה של כניסות בעסק שלכם, במיוחד עבור הבעיה שלכם המציאו את הפטנט שנקרא תג קרבה.

מה זה תג קרבה ?

זהו תג קטן שיכול להיכנס לכל כיס ולכל ארנק ומגיע בצבעים רבים. התג מבוסס על טכנולוגית RFID מתקדמת, שעובדת באמצעות תדרי רדיו ומאפשרת אחסון נתונים רב בתוך התג. כאשר מקרבים את תג הקרבה אל קורא קרבה (RFID reader), משודרים נתונים מתג הקרבה אל קורא הקרבה, שמאפשר זיהוי וביצוע פעולה מסוימת כמו למשל דיווח על שעת כניסה למקום העבודה.

תגי הקרבה משמשים גם עבור פעולות כמו פתיחת שערי כניסה, פתיחת דלתות ועוד. השימוש בתגי קרבה במפעלים, משרדים גדולים, חברות הייטק ומוסדות ציבוריים מאפשר למנוע כניסת אנשים זרים ופיקוח על כניסה של עובדי המקום.

בנוסף לזיהוי ופעולות שונות של דיווח ואחסון נתונים, תג הקרבה מבצע גם איתור וזיהוי חפצים בצורה אלחוטית. הזיהוי מתבצע ללא צורך במגע ישיר או בשדה ראייה של החפץ שאותו אנחנו מעוניינים לזהות.

תגי הקרבה מיוצרים בצורות שונות ובגדלים שונים אך לכולם אותו מכנה משותף; השבב שנמצא בתג הקרבה מסוגל לאחסן נתונים ולשדר אותם בחזרה לקורא הקרבה (RFID reader).

מה זה אומר בתכלס? תג הקרבה מאפשר לבעלי העסקים לעקוב אחר שעות הכניסה והיציאה של עובדים במקום העבודה, הוא מונע כניסה של מבקרים או אנשים שלא רשאים להיכנס למקומות ולחדרים מסוימים במקום העבודה ועוד.

יתרונות נוספים לתגי הקרבה

טכנולוגיה מתקדמת – כבר הסברנו איך מתנהלת הטכנולוגיה של תגי הקרבה. אחסון המידע מתבצע באופן מהיר וחכם, מה שהופך את תגי הקרבה לפופולריים מאוד בעולם הכרטיסים החכמים.

ניתן להכניס אפליקציות נוספות לתג הקרבה, כדי שהוא יוכל לבצע פעולות נוספות בהתאם לצורכי החברה. למשל, תגי הקרבה יכולים לשמש כאמצעי מצוין לבעיות אבטחה שונות.

קומפקטיות שיא – תגי הקרבה נוחים וקומפקטיים, ניתנים לנשיאה בכל כיס ומהווים פתרון נוח וזול עבור בעל העסק. תגי הקרבה עמידים בדרך כלל למים ולתנאים קשים אחרים.

הם פשוט מגניבים! ניתן לרכוש תגי קרבה לעובדים בצבעים ובגדלים שונים, ולעצב אותם בקונספט שיכול להיות ייחודי לעסק בו עובדים. תגי הקרבה יכולים לשמש לגמרי כפריט היוצר קרבה וקשר בין העובדים.

דמיינו שכל העובדים, כולל מנכ”ל החברה, יענדו תג קרבה בצבע צהוב בוהק שיבלוט בכל מקום אליו הם יגיעו. במקרה זה, תגי הקרבה ייצרו זהות קבוצתית לכלל עובדי החברה, מה שיגדיל לעובדים את תחושת השייכות למקום העבודה. ברגע שהעובדים מרגישים שייכים, המוטיבציה שלהם לעבודה עולה והתפוקה תהיה טובה יותר.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.