יחסי ציבורמאמרים

מרכזיות בענן – מתקדמים לפתרון חכם יותר

בעבר כדי להתקין שירותי מרכזיה בעסק היה צורך בחומרה רבה, חדר ייעודי לתחזוקת השרתים, עובד מקצועי שיבצע את התחזוקה והבקרה באופן שוטף ועוד. במילים אחרות רק עסקים מאוד גדולים יכלו לאפשר לעצמם לעשות שימוש במרכזיות טלפוניה בעסק והאופציות היו מאוד מאוד מצומצמות.

צילום:FreePik

כעת באמצעות  מרכזיות בענן מתקדמות המבוססות טכנולוגיית Telephony Hosted IP ניתן ליהנות משירותי מרכזיה בעסק ללא צורך בהתקנת חומרה מיוחדת, חיבור של אלפי טלפונים בו זמנית למערכת, ניהול של אלפי שיחות במקביל וגיבוי של כל הנתונים בענן (כלומר שכל הנתונים יהיו מגובים על שרתי אחסון בזמן אמת).

היתרונות של מרכזיות בענן לעסק שלכם

  • שירות לקוחות – בראש ובראשונה היתרון הוא מתן שירות לקוחות איכותי ומתקדם ללקוחות שלכם. ללא צורך בהמתנה מרובה לנציגים, אפשרות לניתוב שיחות, ניהול תור, ניווט קולי נוח ויעיל החוסך ללקוחות זמן וסבלנות ועוד.
  • מעקב – השיחות מוקלטות ומגובות בענן. ניתן לקבל הודעות קוליות למייל, כמו כן שיחות מוקלטות ודוחות תקופתיים או בזמן אמת. ניתן לבדוק שיחות עם נציגים בזמן אמת, ללחוש להם באוזניה מה להגיד, להשתלט על שיחה ועוד.
  • ניתן לבצע התאמה אישית של המערכת לכל עסק בכל סדר גודל – כלומר המרכזייה אינה נחלתם של עשירים גדולים ועמידים כלכלית בלבד אלא שגם עסקים קטנים יכולים בתקציב צנוע יותר להשתמש במרכזיה בענן עם מספר אפשרויות מצומצם יותר אך כזה שירשים את הלקוחות שלכם עם שירות מקצועי ואיכותי יותר.
  • אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר – בעבר מרכזיות היו יכולות להיפרץ יחסית בקלות אולם באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת של היום לצד שירותי גיבוי המרכזיה בענן ואבטחת מידע ממוחשבת ברמה הגבוהה ביותר של חברת אומניטלקום על מוצריה ניתן להנות מהשירות בראש שקט.
  • איכות שיחה גבוהה מאוד במחירים אטרקטיביים במיוחד.
  • שימוש באפליקציות ותוספים רבים שישדרגו את העסק שלכם: החל מפקס מייל, ניהול שיחות ועידה, ניתוב שיחות, מוסיקה בהמתנה, חיוג חינם בין סניפי החברה ועוד.

מרכזיה בענן של אומניטלקום

חברת אומניטלקום שמה לעצמה למטרה להיות חברה טכנולוגית המספקת פתרונות תקשורת המובילה בישראל. החברה פתחה מגוון כלים מתקדמים לעסקים,  כולל מרכזיה מתקדמת בענן באמצעות טכנולוגיית IP מתקדמת.

את שירותי המערכת ניתן להתאים אישית לכל עסק לפי הצרכים שלו. כלומר, תוכלו לבחור אילו שירותים ואפליקציות אתם צריכים במרכזיה שלכם ואילו לא. תוכלו ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות החל מניהול תורים וניתוב שיחות, דרך הקלטות ושיפור ביצועים, מערכות לזיהוי קולי, ניהול שיחות ועידה ועד שיחות בחיוג מקוצר בתוך החברה, מספרי VIP, מספרי כוכבית ועוד.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.