יחסי ציבורמאמרים

משתלמים ומתקדמים: שלושה עסקים ששווה להכיר – ולא רק בגלל היתרונות הטכנולוגיים שלהם

בתור מגזין טכנולוגיה, אנחנו מקפידים להביא לכם תמיד את החדשות והדיווחים האחרונים על הנושאים הטכנולוגיים החמים ביותר, אבל קורה לא אחת שתופסים אותנו דברים שלא קשורים באופן ישיר לחידושים טכנולוגיים ופשוט קשה לנו להתעלם מהם.

צילום: FreePik

קיבלנו במהלך השנים קישורים בתגובות עבור עסקים רבים והופתענו מכמות הקישורים שפורסמה.

היה לנו חשוב לבדוק לעומק כל עסק ועסק, וכן, אנחנו מודים שחיפשנו את הזווית הטכנולוגית גם, אך בסופו של דבר הצלחנו לצמצם את הרשימה ולבחור כאן שלושה עסקים שכדאי להכיר, גם בלי קשר לתחום הזה. אז הנה הם, ואתם מוזמנים להיעזר בהם מתי שאתם רק צריכים, וכמובן להמשיך ולהמליץ לנו על מקומות שכדאי שיכירו עוד אנשים.


דוג קולג’ – בית הספר למאלפים והכתובת שלכם לאילוף כלבים

לאו דווקא טכנולוגיה במובן הצר של המילה, אבל בהחלט מקום שמביא לידי ביטוי קידמה וחשיבה עדכנית. מצד אחד מדובר על אחד מבתי הספר המובילים בתחום של אילוף כלבים בארץ, כזה שמוציא תחתיו מדי את השנה את המאלפים הטובים ביותר, ומצד שני זה המקום המושלם לאלף ולחנך את הכלב שלכם אם אתם בעלים של חבר ארבע עם בעיות התנהגות שונות.

אם אתם מעוניינים ללמוד אילוף כלבים, תוכלו ללכת על הקורס הבסיסי והמקיף שאורכו כשמונה חודשים, ובסופו תוסמכו שמאלפי כלבים ומטפלים התנהגותיים. כמו כן תוכלו ללכת על קורסים משלימים וספציפיים של כלבנות טיפולית או קורס של כלבי עבודה למשל, או פשוט להגיע מפעם לפעם לסדנאות והרצאות נקודתיות כדי להעשיר את הידע ולהתחיל להיכנס אל תוך עולם התוכן של אילוף כלבים.

כמובן, שאם אתם מגדלים כאמור כלב עם בעיות התנהגות וממש לא שוקלים את האפשרות של לוותר עליו, הדוג קולג’ זה המקום הנכון בעבורכם. תוכלו להגיע לשם עם כלבים מחונכים יותר לאילוף מתקדם, או עם כלבים עם בעיות התנהגות ובמיוחד כלבים שחיו עד עכשיו ולא רגילים למחיה בקרבת בני אדם, שם יקנו להם הרגלים ויעזרו להם להסתגל לחיים לצדכם. אגב, תוכלו לבחור אילוף כלבים בתנאי פנסיון, או לבחור אילוף שיעשה כולו בבית שלכם, הסביבה הטבעית של הכלב.


רפאל הפקות ואירועים – אירוע בר מצווה חגיגייים ומרגשים בכותל המערבי

חגיגת הבר המצווה היא שלב מרגש בחיים של כל נער יהודי וישראלי, והורים שמגיעים לרגע הזה שואפים תמיד לחגיגה ייחודית, מרגשת ושונה. כן, יש כל מיני דרכים לציין את המאורע הזה, אבל אין שום ספק שהרעיון בר מצווה בכותל המערבי  הוא אחד המיוחדים שבהן, ואם מחליטים לעשות את זה, כדאי לעשות את זה כמו שצריך.

העסק המיוחד הזה יאפשר לכם בדיוק את זה, על ידי כך שהוא ידאג לכל הסידורים מא’ ועד ת’ עבורכם, ומעבר לכך יהפוך את כל היום הזה לאקסטרה שמח, חגיגי ומיוחד. מה שהם מציעים בעצם זה איסוף של כל בני המשפחה והאורחים מהבית באוטובוס גדול ומשותף, שכבר בו מתחילה החגיגה עם נגנים ופייטן שילווה את האירוע לאורך כל היום. בדרך עוצרים לארוחת בוקר חגיגית בלטרון, ממשיכים בנסיעה לכותל ומתחילים בצעידה חגיגית (שגם היא כמו כל שלב אחר המהלך היום מלווה בנגנים מקצועיים) אל עבר הרחב, ושיא האירוע הוא כמובן הנחת התפילין והעלייה לתורה שמלווה גם היא על ידי הזמר הפייטן מקנה הרבה מאד ביטחון עצמי ושקט נפשי לנער המרוגש.

את האירוע מסיימים בנסיעה למסעדה יוקרתית לארוחת צהריים משותפת, וכל החגיגה הזו מושכת כמעט תמיד את תשומת הלב ושיתוף הפעולה של עוברים ושבים שמצטרפים כמעט תמיד באופן ספונטני לחגיגה, כאשר חתן האירוע הוא זה שבמרכז העניינים ונהנה מאירוע שמח ובלתי נשכח. אז אין ספק שאירוע בר מצווה בכותל המערבי הוא אירוע מיוחד ויוצא דופן, ובאופן הזה הוא אפילו עוד יותר ייחודי ושונה.


ונישן – לאירוע מלכותי באמת

אם תמיד חלמתם להתחתן בארמון באווירה חגיגית ומלכותית באמת, ואתם מחפשים אולם אירועים במרכז שיאפשר לכם בדיוק את זה, ונישן זה בהחלט מקום שאתם צריכים להכיר. הוא ממוקם בנקודה המושלמת במרכז הארץ, ככה שגם הזוג המאושר יגיע בקלות וגם האורחים שמגיעים לחגיגה, ולרשות הזוג עומדת סוויטה מלכותית מפנקת עם אמבטיה, מקלחת, מיטת קינג סייז מפנקת, ושירות חדרים מלא לאורך 24 השעות של יום האירוע.

ועם כל הכבוד לחוויה של הזוג, אין ספק שהאורחים באירוע יהנו מחוויה שונה ובלתי נשכחת. העיצוב היוקרתי מזכיר באופיו ארמון של ממש וכולל בין היתר תקרת אבן מצוירת, תאורה יוקרתית שהגיעה היישר מפראג, רצפת שיש מפוארת וחלל ענק המאפשר אירוח של מעל 100 מוזמנים.

המטעמים המיוחדים הם פרי יצירתו של השף אלעד שוקר, שמביא לאורחים חוויה משולבת של מטבח איטלקי עדכני לצד הסגנון הים תיכוני שמזכיר יותר מכל חופשה ביוון. חומרי הגלם הם האיכותיים והמשובחים ביותר והתפריט הוא מגוון, ככה שכל אחד יכול למצוא את עצמו בקלות.

בשורה התחתונה, למצוא אולם אירועים במרכז זה לא מסובך. למצוא אולם אירועים יוקרתי באמת שמציע את החוויה האותנטית של חתונה בארמון מפואר, זה כבר מורכב יותר, ואולם האירועים ונישן בהחלט מציע זאת לכל מי שבא בשעריו.

אז מקווים שהצלחנו לתת קצת חומר למחשבה, ובטוחים שאלו עסקים שיעזרו לכם בנקודות החשובות בחיים, ותודה לקוראים שלנו ששיתפו אותנו בחוויות שלהם והמליצו בחום!

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.