יחסי ציבורמאמרים

פרטנר חבילות גלישה – הסיבות שזה באמת שווה לך

אימפריה, זו המילה שאנחנו בדרך כלל מקשרים לחברות גדולות שכבר אי אפשר בלעדיהן ובלעדי השירותים שהם מעניקות. השירותים של פרטנר חובקים כבר כל תחום בחיים שלנו, מאינטרנט ועד טלוויזיה, ובלי זה כבר לא כדאי להמשיך ולצרות תכנים כאלה מבלי לבדוק את החבילות שפרטנר מציעה לנו.

לאחרונה הושק שירות פרטנר TV

פרטנר תקשורת בע”מ היא בכלל חברה שהחלה כמפעילת סלולרי וההתרחבות שלה לחברה חובקת כל, אימפריה של תקשורת, כאמור, מחייבת בדיקה לעומק של השירותים שהיא מציעה, כולל מחירים שונים ותנאי חבילה.

אתם בהחלט עשויים לגלות שהחברה יכולה להיות הרבה יותר אטרקטיבית ממה שמוכר לכם עד כה. היא מספקת מוצרי תקשורת סלולריים שהם כמעט מובנים מאליהם בימינו, והיא מספקת לכם שירותי אינטרנט וגם שירותי טלפוניה בארץ ובחו”ל, כשהיא נעזרת לשם בכך בחבר smile012. בנוסף, לאחרונה הושק שירות פרטנר TV שנכנס לשוק הטלוויזיה הרותח ומגביר עוד יותר את התחרות הגוברת בנישה הזאת. השוואות מחירי תקשורת וסלולר תוכלו למצוא באתר SmartCut, עליו פורסמה סקירה פה.

פרטנר מציעה לכם יותר

מאז שהיא כבר אינה נציגה של אורנג’ היא נשארה פרטנר, חברה ישראלית שמכירה את הטעם הישראלי וחוברת אליו בהצעת מוצרים שמתאימים לו. חבילות השירותים של פרטנר לוקחות בחשבון את ההרגלים הישראליים, ומתאימה לו חבילות גלישה מצוינות. זה לא מפתיע לגלות שמאנשים שמשוחחים שעות בטלפון הפכנו לעם שאוהב מאוד לגלוש באינטרנט בכל צורה אפשרית ובכל מקום. משום כך, גלישה בסלולרי או בטאבלט הפכה להיות משמעותית מאוד בבואנו לשקול איזו חבילת גלישה מתאימה לנו באמת. המחירים חייבים לכלול מעתה את ההרגלים שלנו כאשר אנחנו גולשים בפרטנר ונהנים מהשירותים שלה בכל העולם. זה נוסף לדקות השיחה ולסמסים ונוסף לעובדה שכעת יש גם טלוויזיה בפרטנר שמאפשרת לנו ליהנות מתכנים שונים בכל מקום, אפילו בחופשה או בנסיעה באוטובוס.

לגלוש עם פרטנר

חבילות הגלישה של פרטנר משתרעות בין כמה אפשרויות, כאשר נלקחות בחשבון אפשרויות של גלישה מועטה יחסית וכאלה שהמילים ללא הגבלה מתארות אותם ואת הצרכים שלהם, במיוחד אנשי עסקים ואנשים שמנהלים את החיים שלהם בעיקר בסלולר ולא במחשבים. כך שתוכלו להגיע אפילו עד נפחי גלישה משמעותיים בבדיקה עם המוקדנים. הקפידו לבדוק גם את התנאים הנוספים של פרטנר בחבילות ותגלו הטבות נוספות שלא חשבתם עליהן כלל.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.