יחסי ציבורמאמרים

קידום עסקים קטנים עם Facebook Wi-Fi

קידום עסקים קטנים באמצעות שימוש בפייסבוק (בשילוב פיצ’ר מעניין שנקרא Facebook Wi-Fi) יחולל נפלאות לעסק שלך.

FREEPIK

נסביר למי זה מתאים, עד כמה זה פשוט, מדוע זה יעיל כל כך ועוד.

לקבל יותר לקוחות בעזרת פייסבוק Wi-Fi

תחילה, נדגיש כי הפיצ’ר שבו מדובר נועד בראש ובראשונה לצורך קידום עסקים מקומיים. ליתר דיוק, מדובר על כל עסק שיש לו נוכחות פיזית ממשית ושלקוחותיו מגיעים אליו לצורך רכישה של שירות או מוצר.

לא חסרות דוגמאות לעסקים שיפיקו תועלת משיטת קידום בפייסבוק מהסוג הזה, שלא דורשת מכם כמעט שום דבר נוסף מעבר לדף עסקי. אם יש לכם עסק קטן או מקומי כגון מספרה, מכון קוסמטיקה, קליניקה או מרפאה, חנות לכלי בית, מסעדה, בית קפה וכיוצא באלה, המשיכו לקרוא ותבינו מה יוצא לכם מזה. והאם זה עולה כסף? אז לא – זה בחינם.

שינוי קטן בוויי פיי, שינוי גדול לעסק שלכם

קידום עסקים קטנים באופן אורגני ובעזרת פייסבוק מתחיל פה בעצם, על ידי שינוי קטן בוויי פיי של העסק שלכם. כל מה שצריך לעשות, ולא צריך בשביל זה להיות גאון של שיווק עסקי, זה לבצע שינוי הגדרה בפייסבוק שלכם. צריך להגדיר גם את נתב האינטרנט בהתאם, וזה הכל, יש לכם את זה. אבל מה זאת אומרת יש לכם את זה: מעתה והלאה, כל לקוח שמגיע לעסק ורוצה להתחבר לווי פיי חינם שאתם מספקים לו (הרשת העסקית שלכם), כבר לא צריך להזין סיסמא או הרשאה. במקום זאת, הוא נכנס לפייסבוק העסקי. משם, הוא מאשר לשתף במיקום ואחר כך גולש רגיל. ומה שעוד קורה, זה שיוצא עדכון מיקום מפייסבוק, שמופץ לכל החברים של אותו לקוח. ופה מתחיל אותו קידום עסקים קטנים. מפני שכל החברים של אותו הלקוח מקבלים הודעה שהחבר שלכם (אדון X או גברת Y), נכנסו למסעדה שלכם, למרפאה שלכם, למשרד עורכי הדין שלכם. בקיצור, העסק שלכם זוכה לחשיפה, מפורסם בתפוצה רחבה בפייסבוק, מבלי שאתם צריכים לעשות דבר.

חשיפה רחבה והמלצה עסקית שעובדת למענכם

מרגע שאתם מכניסים את העסק שלכם ל- Facebook Wi-Fi, מתבצע מאליו תהליך מתמשך של קידום עסקים קטנים, שצובר תאוצה. אפשר להשוות קידום בפייסבוק מהסוג זה, להמלצה של חברים שעוברת בפייסבוק. כי מה בעצם קורה: עצם העובדה שהמיקום של הלקוח בעסק שלכם מגיע לחברים שלו, זהה להפצה של המלצה. גם אם החברים מקבלים באופן אוטומטי עדכון שהחבר שלהם, הלקוח שלכם נכנס אליכם, זה הופך למעין מסר אישי. זהו קידום עסקים מקומיים שעובד על עיקרון וותיק וטוב של המלצות מפה לאוזן. מרגע ש- Facebook Wi-Fiעובד בשבילכם, הדף העסקי אפילו יקבל הרבה יותר לייקים, שיתופים ומעורבות. זהו אחד המקרים הנדירים שבם, צעד קטן ופשוט, יוצר תהודה רחבה ואפקט שיווק עסקי גדול.

עדן בניית אתרים ושיווק באינטרנט  www.2010in.com

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.