חדשות אפלמכשירי אפל

שירות התקשורת הלווינית של אפל למקרי חירום הופעל היום

לפני חודשיים אפל השיקה בכנס “Far Out 2022” את סדרת אייפון 14, בנוסף אפל הציגה את פונקציית מצב חירום לוויני שתתמוך רק במכשירי אייפון 14 ומעלה.

צילום מסך אתר אפל

חיישן בטכנולוגיית Satellite שיתמוך בשירותים 24 לווייניים לצורך מקרי חירום – שידור אות מצוקה, שליחת SMS קצר, שימוש חינם לשנתיים הראשונים.

היום בבוקר אפל הפעילה רשמית את השירות לכל המשתמשים. כרגע השירות עובד תקין רק בארה”ב וקנדה, שבוע הבא הוא יפתח לעוד מדינות באירופה. המדינות בתור שיקבלו את השירות הם: צרפת, גרמניה, אירלנד, בחודש הבא הוא יפתח לעוד מדינות, בין היתר אנגליה.

מקור לידיעה חלקית: CNBC.

לפני הניתוק מכיסוי של רשת אלחוטית וסלולרית

אם היעד שלך הוא מקום שאולי לא יהיה בו כיסוי של רשת אלחוטית או סלולרית, עליך ליצור את הכרטיס הרפואי, להוסיף אנשי קשר לשעת חירום ולנסות את ההדגמה של ״חירום SOS״ לפני היציאה אל היעד.

  1. עבור/י אל ״הגדרות״ > ״חירום SOS״.
  2. יש לגלול למטה ולהקיש על ״לנסות את ההדגמה״.

הערה: ההדגמה של ״חירום SOS״ לא מתחיל שיחה לשירותי החירום.

התחברות אל ״חירום SOS״ דרך הלוויין ב-iPhone

אם נדרשים לך שירותי חירום ואין לך חיבור לרשת אלחוטית או סלולרית, ניתן להשתמש ב״חירום SOS״ דרך הלוויין.

  1. יש לנסות להתקשר ל-911 או לשירותי החירום. גם אם המפעיל הסלולרי הרגיל שלך אינו זמין, ייתכן שתהיה לך אפשרות לבצע את השיחה.
  2. אם לא ניתן לבצע את השיחה, יש להקיש על ״הודעות חירום דרך הלוויין״ כדי לשלוח הודעה לשירותי החירום. ניתן גם לעבור ליישום ״הודעות״ ולשלוח הודעה בה כתוב 911 או SOS ואז להקיש על ״שירותי חירום״.
  3. יש להקיש על ״דיווח על מקרה חירום״, ואז לבצע את ההוראות המופיעות על המסך.

חשוב: כדי לעזור לך להתחבר ללוויין, יש להחזיק את הטלפון באופן טבעי ביד – אין צורך להרים את היד או להחזיק את טלפון גבוה, אך לא להניח אותו בכיס או בתרמיל. אם יש מעליך עלווה צפופה או אובייקטים אחרים שמסתירים את השמיים, ייתכן שלא תהיה לך אפשרות להתחבר ללוויין.

לאחר החיבור, ה-iPhone מתחיל שיחת הודעות על ידי שיתוף פרטים חשובים עליך כגון הכרטיס הרפואי שלך ופרטי אנשי הקשר שלך לשעת חירום (אם הגדרת אותם), התשובות שלך לשאלון החירום, המיקום שלך (כולל גובה מעל פני היום) ורמת הסוללה ב-iPhone. ניתן גם לבחור לשתף את המידע שנשלח לשירותי החירום עם אנשי הקשר שלך לשעת חירום.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.