יחסי ציבורמאמרים

איך למצוא נכס טוב להשקעה?

נדל”ן נחשב כיום להשקעה הכי בטוחה מפני שמדובר בנכס שעובד בשבילך ואתם מקבל עליו בכל חודש כסף על ההשכרה שלו.

צילום FreePik

עם זאת, כדי שזה יקרה, עליך לדעת איך רוכשים נכס שהוא טוב להשקעה. מכיוון שנדל”ן זה עולם שלם של ידע, כדאי לפני רכישת נכסים ללמוד את התחום.

מתי כדאי להשקיע בלימודים של נדל”ן?

לימודי נדל”ן חשובים מאוד כאשר אתם מחפשים לרכוש מספר נכסים להשקעה. אם מדובר בנכס אחד, לרוב תעזרו במתווך שימצא עבורכם נכס טוב, אך אם מדובר במספר נכסים, אתם רוצים למצוא את הנכסים שהכי מניבים לכם. לכם השקעה בלימודים אלו היא בעצם השקעה לטווח ארוך שבה תקבלו המון ידע על רכישת נדל”ן נכונה.

מה לבדוק כאשר רוכשים נכס?

סביבה

אחד הפרמטרים הכי חשובים ברכישה של נכס הוא הסביבה שלו. יש לבדוק מה יש בסביבת הנכס. למה זה חשוב? כי אנשים שישכירו מכם את הנכס יחפשו לוודא האם יש גנים ובתי ספר בקרבת מקום? האם יש גני שעשועים קרובים? האם יש מרכז קניות? האם יש בית כנסת? כמובן שכל מי שיגיע להשכיר את הנכס יחפש את הדברים שחשובים לו, אך אתם כבעלי נכס עתידי רוצים שיהיו כמה שיותר דברים בסביבה. עשו לכל נכס פוטנציאלי רשימה של כל הדברים שנמצאים בסביבתו או בקרבתו ותוך כמה זמן ניתן להגיע אליהם.

מצב הנכס

מצב הנכס הוא הפרמטר הכי חשוב בעסקה מהסיבה שהוא קובע הרבה מהמחיר המקסימלי של ההשכרה העתידית. אתם מעוניינים בנכס מניב ולכן עליכם לבדוק על פרט ופרט. עברו על מצב הצנרת, בדקו אם יש רטיבות , בדקו מה מצב המטבח והחלונות.

הזמן הכי טוב לראות נכסים פוטנציאליים הוא בחורף. בקיץ, אם יש רטיבות, הן לרוב יבשות וקל לעשות טיפול קוסמטי. בחורף לא ניתן להסתיר את הבעיות ולכן זה הזמן הכי נכון לברר על מצבם של נכסים.

עלות ביחס לסביבה

עוד פרט חשוב בהקשר להשקעות בנכסים זו עלות הנכס ביחס לסביבה שלו. אתם מעוניינים לרכוש נכס בעלות נמוכה ביחס לנכסים אחרים באזור, אך שמצבו יהיה טוב. מומלץ לפני רכישה לעשות בדיקה על מספר עסקאות שהתבצעו באותו אזור וכך תדעו האם העלות המבוקשת הינה עלות טובה לאותה סביבה או שאתם הולכים לשלם יותר.

לסיכום, השילוש הקדוש ברכישת נכסים מניבים הם סביבה, מצב נכס ועלות יחסית לסביבה. ברגע שבדקתם אותם, יהיה לכם הרבה יותר קל להבין אם הנכס מניב או לא.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.