יחסי ציבורמאמרים

איך מאמן כושר יכול לעזור לכם לעשות כושר באופן קבוע?

רוב האנשים מודעים לכך שכושר הוא דבר טוב עבורם והם מנסים לדבוק בו. עם זאת, כולנו יודעים כי לעשות כושר באופן קבוע, זו לא משימה כל כך פשוטה.

צילום FreePik

לרבים מאיתנו קשה מאוד להתמיד. רבים מתחילים אימון אחד או שניים, מנסים לדבוק בשגרת הכושר ולא מצליחים. יש לכך מספר סיבות שעליהן נדבר במאמר הבא. כמו כן, נסביר איך מאמר כושר יכול לעזור בנושא.

הסיבות לכך שאנו לא מצליחים להתמיד בכושר? 

אחת הסיבות היותר מרכזיות לחוסר היכולת שלנו להתמיד בכושר, היא עשיית תרגילים בעצימות גבוהה מידי שאינה מתאימה לנו. כאשר זה קורה, לרוב נבצע אימון אחד או שניים שבסופם שרירי הגוף יתפסו לנו מאוד חזק ולא יאפשרו לנו לבצע עוד פעילות באותו שבוע. לאחר שבוע מנוחה, רוב האנשים לא יחזרו לבצע את הכושר. עוד סיבה שקיימת ומונעת מאיתנו להתמיד היא חוסר ידע. אנו לא מכירים תרגילים בצורה נכונה ומקצועית ורובנו לא יודעים איך לבצע אותם בצורה טובה שבאמת תביא לתוצאות.

איך מאמן כושר יעזור לכם?

מאמן כושר אישי ברעננה יכיר אתכם, יבין מה המטרה שלכם וידאג לאבחן את רמת הכושר שלכם. לפי כל אלו, הוא יבנה עבורכם תכנית אימונים שמתאימה בצורה מיטבית למצב הכושר הגופני ההתחלתי שלכם. התוכנית שיבנה תתגבר בעצימות שלה במידה נכונה ולצורך השלמת המטרה שלשמה רציתם לבצע אימוני כושר. מעבר לחלק הטכני, קיים גם החלק הרגשי. זהו החלק שמפעיל אצל כל אחד מאיתנו את המוטיבציה הפנימית. המאמן האישי ידאג להבין מאיפה צומחת המוטיבציה הפנימית שלכם לעשיית כושר והוא יזכיר לכם את המטרה שוב ושוב.

השלמה תזונתית

מאמן הכושר האישי הוא אינו תזונאי בדרך כלל, אך יש לו את כל הכלים לעזור לכם להגיע אל האנשים הנכונים בתחום התזונה וגם לומר לכם איזו תזונה יכולה לתמוך בכושר שלכם. כאשר מבצעים גם כושר וגם תזונה נכונה, לרוב מגיעים לתוצאות הרבה יותר טובות מלעשות רק כושר בלבד. לפעמים, חצי מהבעיות נפתרות בעזרת התזונה והכושר הוא החלק שתומך בכך והופך את כל המכלול לאורח חיים בריא ואיכותי יותר.

לסיכום, אם אתם רוצים לעשות כושר כבר זמן רב, אך לא מצליחים להגיע למצב שאתם מבצעים אותו בצורה טובה ובקביעות, פשוט קחו לעצמכם עזרה חיצונית של מאמן כושר. אין זה אומר שכל הזמן תזדקקו לו, אך הוא בהחלט יקנה לכם ידע ומוטיבציה.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.