אפל שיחררה את iOS13 הכוללת תצוגה כהה, חווית משתמש, והוספות חדשות

החידושים של iOS 13 כוללים את ״תצוגה כהה״, המעניקה ל-iPhone מראה חדש ודרמטי, דרכים חדשות לעיין בתמונות ולערוך אותן, ודרך חדשה ופרטית להתחבר ליישומים ואתרים בהקשה בלבד.

צילום מסך

iOS 13 מהיר יותר ורספונסיבי יותר הודות לשיפורים כלל מערכתיים המשפיעים לטובה על הפעלת יישומים, מקטינים את גודל ההורדה של יישומים והופכים את Face ID למהיר אף יותר.

עדכון זה כולל מאפיינים חדשים ושיפורים של:

תצוגה כהה

מצלמה ותמונות

התחברות עם Apple

‫App Store עם Arcade‬

מפות

תזכורות

Siri

Memoji ו״הודעות״

CarPlay

מציאות רבודה

דואר

פתקים

Safari

QuickPath

עריכת מלל

גופנים

קבצים

בריאות

Apple Music

זמן מסך

פרטיות ואבטחה

חוויית השימוש הכללית

תמיכה בשפות

סין

הודו

ביצועים

מאפיינים ושיפורים נוספים

*לפי בדיקות שנערכו על-ידי Apple במאי 2019 באמצעות מכשיר iPhone XS התומך בביצועי שיא סטנדרטיים ומכשיר iPad Pro (בגודל 11 אינץ׳) עם מערכת iOS 12.3 וגרסת קדם הפצה של iPadOS ו-iOS 13, תוך שימוש ביישומי צד-שלישי שתוכננו מחדש בסביבת שרת של גרסת קדם-ייצור של ה-App Store; גודל הורדה מוקטן של עדכוני יישומים מבוסס על נתונים ממוצעים שנאספו מעדכוני היישומים הנפוצים ביותר. הביצועים עשויים להשתנות בהתאם לתצורה, תוכן, תקינות הסוללה, תנאי השימוש, גרסאות התוכנה וגורמים נוספים.

**לפי בדיקות שנערכו על-ידי Apple במאי 2019 באמצעות מכשיר iPhone X ו-iPhone XS Max התומכים בביצועי שיא סטנדרטיים, וב-iPad Pro (בגודל 11 אינץ׳) עם מערכת iOS 12.3 וגרסת קדם הפצה של iPadOS ו-iOS 13, תוך שימוש בכפתור הצד או בכפתור העליון כדי להוציא את המכשיר ממצב שינה. הביצועים עשויים להשתנות בהתאם לתצורה, תוכן, תקינות הסוללה, תנאי השימוש, גרסאות התוכנה וגורמים נוספים.

יתכן כי כמה מהמאפיינים לא יהיו זמינים בכל האזורים, או בכל מכשירי Apple. למידע נוסף, ניתן לבקר בכתובת:

https://www.apple.com/ios/feature-availability או https://www.apple.com/ios/whats-new

Exit mobile version