iOS 15חדשות אפל

אפל תוסיף תכונה חדשה הנלחמת בהפצת תכנים פדופיליים ברשת

אפל תייצר טכנולוגיה שתעזור לבטיחות הילדים בשימוש בטלפון מפני פדופילים שגולשים ברשת ומנצלים את כוחה כדי לנצל את הילדים, וגם למנוע את הפצת התכנים ברחבי הרשתות החברתיות.

צילום מסך אפל

הטכנולוגיה שתמזער את הנזקים ותציל חיים של אלפי ילדים תוצע ב- 3 אפשרויות שפותחו עם מומחים ובין היתר ע”י המרכז הלאומי לילדים נעדרים ומנוצלים.

אפליקציית ההודעות

יתווספו תכונות חדשות שיזהירו את הילדים ואת הוריהם כאשר מתקבלת\נשלחת הודעת תמונה עם תוכן מיני מפורש, התמונה תטושטש והילד יוזהר ויקבל מידע נוסף לבטיחות.

החברה מדגישה שהחומר יאובחן באמצעות בינה מלאכותית ויסונכרן מול המסד נתונים המרכזי ויתורגם לפי מספר ייחודי על מנת למנוע מאגר מידע וחיטוט בקבצי המשתמש.

סריקת תמונות ב- iCloud

אפל תסרוק את הצירוף של כל תמונה וברגע שתיהיה התאמה בין צירוף תמונה לצירוף של המסד נתונים CSAM, ישלח דוח עדכון לצוות הבודקים של אפל שיעברו ידני על הדוח ואם יש התאמה, החשבון נחסם וישלח דוח באופן אוטומטי למרכז הלאומי לילדים נעדרים ומנוצלים.

אפל מציינת שהתהליך המערכת הינו מדוייק עם שיעור שגיאות מאוד נמוך, המערכת תשמור על פרטיות המשתמש וכל התהליך הינו מוצפן, הצירוף שמופיע במסד נתונים הינו בהצפנה גבוהה ואינו נתון לקריאה בידי יד אדם במקרה של שימוש זדוני.

בטיחות ילדים בחיפוש ובסירי

אפל ציינה שניתן יהיה לשאול את סירי שאלות בנוגע לעזרה עבור הורים וילדים על מנת להישאר בטוחים בשימוש בטוח ברשת.

הפיצר המדובר יגיע בהמשך השנה למערכת iOS 15 ומעלה.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.