אפסטורחשיבה

בואו לתחרות: משחקי ראש בראש מעולים

במקום לשחק לבד או מול בינה מלאכותית (AI), המשחקים הבאים מאפשרים לכם להילחם ראש‑בראש מול שחקנים אחרים מהעולם האמיתי – כאלה שאתם מכירים או כאלה שנבחרים באקראיות.

צילום: אפסטור

והפרס? בדרך כלל מטבעות, כסף או ערימת מטילי זהב וירטואליים… אבל הכי חשוב – זכויות להשוויץ.

‎Bowling Crew
‎Bowling Crew
מחיר: חינם+

לגלגל כל הדרך ל- סטרייק

אתם לוקחים את הזמן, בוחרים מסלול, עיניכם לא זזות מהפין הקדמי. אתם עושים צעד אחד. שניים. שלושה. מטים את הזרוע לאחור ומניפים אותה לפנים כשאתם משחררים את אחיזתכם בכדור… והכדור נכנס ישר לתעלה… אאוץ’.

למרבה המזל, לכישורי הבאולינג שלכם בעולם האמיתי אין כאן שום משמעות. במקום זאת, ב‑‏Bowling Crew‏ עליכם לבצע מחוות הקשה, החלקה ופתיחת אצבעות מהירה כדי לשגר את הכדור הווירטואלי שלכם למסלול ולזכות בעוד סטרייק.

בכל סבב תשודכו ליריב ברמה דומה לשלכם, וניצחונות מרובים יפתחו בפניכם מסלולים נוספים ומאתגרים יותר. הדבר היחיד שחסר הוא הנעליים הססגוניות שמדיפות ריח של מטהר אוויר בבית של סבתא …


‎8 Ball Pool™
‎8 Ball Pool™
מפתח: Miniclip.com
מחיר: חינם+

להכניס את הכדור השחור

נקודות או פסים? אם היריב שלכם טוב ב‑‏‎8 Ball Pool‏, ייתכן שלא תקבלו בכלל זכות בחירה. אחרי קבלת ההחלטה, עליכם לנקות את הכדורים מהשולחן לפני היריב שלכם כדי לזכות בניצחון ולתבוע את הכסף הווירטואלי שדרוש לכם להשתתפות בטורנירים גדולים יותר.

האם תצליחו לבצע את החבטה המסוכנת הזו או תעבירו את התור ליריב בתקווה שהמשחק יחזור אליכם עם תנאים טובים יותר? כל חבטה היא מבחן של מיומנות ועצבים. אם תנצחו, תוכלו לפתוח מקלות חדשים ולהצטרף לטורנירי עילית. אם תפסידו, תחזרו אל טבלאות השחקנים המתחילים, למשחקים על גרושים.


‎Golf Clash
‎Golf Clash
מפתח: Electronic Arts
מחיר: חינם+

להגיע לגומה בחבטה יחידה

לנסות חבטת לייאפ או לקחת סיכון? ב‑‏Golf Clash‏ תשאלו את עצמכם את זה בערך בכל גומה שנייה. אבל זכרו שעוצמת החבטה היא לא ההיבט היחיד שחשוב. תצטרכו לחפש עמדה טובה, כי אם הכדור ינחת באזור קשה, תתקשו עם המרחק וזווית הסיבוב שיידרשו בחבטה הבאה.

בשעה שאתם והיריב העכשווי שלכם משחקים בתורים בניסיון להשתמש ברמת הכוח המדויקת לחבטה בכדור בהתאם לעוצמת הרוח, תנסו להגיע למספר החבטות הנמוך ביותר כדי לזכות בגומה. הגעתם לתוצאת תיקו? זה הזמן לשובר שוויון מותח בצורת חבטה יחידה בניסיון להגיע הכי קרוב לגומה. נראה לכם שהעצבים שלכם יעמדו בזה?


‎Tennis Clash:Sports Stars Game
‎Tennis Clash:Sports Stars Game
מפתח: Wildlife Inc
מחיר: חינם+

חבטת אייס

ב‑‏Tennis Clash‏, הקו בין ניצחון והפסד יכול להיות דקיק במיוחד עם הניסיון לחבוט בכדור הרחק מהישג ידו של היריב.

אם תנצחו במספיק מקצים, תטפסו במעלה הרמות, ותפתחו טורנירים, מגרשים ופריטי ציוד חדשים. אבל אם תספגו רצף משמעותי של הפסדים, תחזרו לנקודת ההתחלה. כדי להשאיר את הכדור במגרש, תיאלצו לרוץ, לקפוץ ולצלול – אבל לא תצטרכו לקום מהספה. בונוס.


‎Score! Match - PvP Football
‎Score! Match - PvP Football

להבקיע ניצחון

חשבתם פעם שהייתם יכולים להיות מעולים בכדורגל אם לא הייתם צריכים, נאמר, לרוץ, לקפוץ ובאופן כללי להיות בעלי מיומנויות ספורטיביות? ב‑‏Score! Match‏, המשחק נערך סביבכם, וכל שעליכם לעשות הוא לבחור את המסירה המושלמת ולכוון את הבעיטה מחוץ להישג ידו של השוער.

הבעיה היא שהיריב העכשווי שלכם מהעולם האמיתי מנסה לחזות לאן תמסרו את הכדור, וליירט את המהלך או לבצע תיקול מתוזמן היטב.

איבדתם את השליטה בכדור? זה הזמן לעבור למגננה, לזכות בו בחזרה ולהגיע איתו למצב שיאפשר הבקעה לשער. שער העונה ממתין לכם.

מקור: אפסטור

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.