יחסי ציבורמאמרים

בחירת חברה לשיווק דיגיטלי

כמות ההשקעה התקציבית בישראל בשיווק דיגיטלי הולכת ועולה מדי שנה. תופעה זו נגרמת מתוך ההבנה של עסקים שצרכנים רבים מתחילים את מסע החיפוש שלהם אחר מוצרים ושירותים, קודם כל ברשת.

צילום: FREEPIK

מהפיכת השימוש בסמארטפונים תרמה גם היא לתופעה זו, והפכה את החיפוש באינטרנט לדבר נגיש יותר שניתן לבצע מכל מקום. לכן, פלטפורמות שיווק ברשת, כמו פרסום בגוגל וברשתות החברתיות זוכות לפופולריות עצומה, וחברות מכל תחומי התעשייה מחפשות חברה לשיווק דיגיטלי שהן תוכלנה לעבוד איתה לטווח ארוך.

קידום אורגני בגוגל

כל חברה לשיווק דיגיטלי מקצועית ממליצה בדרך כלל על ביצוע שילוב של קידום אורגני וקידום ממומן. קידום אורגני בגוגל מתמקד בהבאת אתר החברה למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל עבור ביטויים מסוימים. קידום אורגני הוא תהליך שלוקח מעט זמן, אך יש לו פוטנציאל גדול בהגברת החשיפה של אתר החברה ובהבאת תנועה רבה יותר לתוך אתר הבית.

כאשר בוחרים חברה לשיווק דיגיטלי, חשוב לוודא שהיא בעלת ניסיון בתחום הקידום האורגני, ויש לבקש לראות תוצאות דירוג של אתרים שהיא מקדמת. רצוי גם לוודא כי לאותה חברה יש ניסיון בנישה העסקית הספציפית של החברה שלכם, כדי להיות בטוחים שתוכלו לקבל תוצאות אפקטיביות במהלך תהליך קידום האתרים.

קידום ממומן לעסקים

התחום השני בו עוסקת כל חברה לשיווק דיגיטלי מקצועית הוא קידום ממומן. קידום ממומן מתייחס לפרסום מודעות בתשלום במנוע החיפוש של גוגל וברשתות החברתיות המובילות. הקידום הממומן הוא מהיר יותר מהקידום האורגני, וניתן בדרך כלל לראות תוצאות של כל קמפיין די במהירות. מודל התשלום בקידום הממומן מבוסס על PPC – תשלום עבור קליק. כך ניתן להגדיר מראש את התקציב הרצוי, וגם לשלוט בו במהלך הרצת הקמפיין. כאשר בוחרים חברה לשיווק דיגיטלי בתחום זה, חשוב לוודא כי היא מספקת דיווח שוטף על ביצועי הקמפיין, וכי היא מבצעת אופטימיזציה לכל קמפיין, שמבוססת על ניתוח הנתונים של מסע הפרסום ועל הסקת מסקנות, על מנת להצליח ליצור לידים חמים וממוקדים יותר עבור החברה המפרסמת.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.