Galaxy S5חדשות מהעולם

בישראל: בעלת עסק נתפסה עם מזוודה עמוסה טלפונים הפטורים ממע”מ!

ילנה סובורוב, בת 33 מאילת, בעלת עסק לממכר מכשירי סלולאר נעצרה אתמול ביציאה מאילת על ידי חוקרי יחידה מיוחדת של מכס אילת כשברשותה עשרות טלפונים סלולאריים מדגם גלקסי S5 באריזתם המקורית שע”פ החשד נהגה בשיטתיות לרכוש אותם באילת ללא מע”מ ולמכור אותם בניגוד לחוק במרכז הארץ, תוך גריפת פער המע”מ לכיסה ופגיעה בקופת המדינה.

bgr-samsung-galaxy-s5-1

בעקבות קבלת מידע מודיעיני, נעצרה אמש סובורוב ביציאה מהעיר אילת בעמדת הביקורת של המכס (אזור סחר חופשי) בעת שנסעה צפונה באוטובוס לכיוון תל אביב.

זמן קצר קודם לכן דאגה לאסוף באופן אישי את הסחורה שהגיעה באותו היום לאילת באמצעות טיסה, ולא לפני שדאגה להחתים את פקיד המכס על אישור הסחורה כפטורה ממע”מ לצריכה ושימוש באילת בכפוף לחוק אזור סחר חופשי אילת. במזוודתה נמצאו 42 מכשירי סמסונג גלקסי S5 ששוויים הכולל עומד על 111,000 ₪ וההתחמקות ממס עומדת על כ-20,000 ₪.

ביחידת החוקרת מכס ומע”מ אילת מתנהלת חקירה כנגד העסק של סובורוב שהוקם מלפני חודשיים בחשד למכירות ללא חיוב מע”מ, בניגוד לחוק, ללקוחות שאינם תושבי אילת בהיקף של מאות אלפי שקלים באופן שיטתי. ברשות חוקרי המכס מצויים חשבוניות מס מספקים שונים מהם רכשה מכשירים במאות אלפי שקלים המהווים ראייה לחשד.

כבוד השופטת שוש שטרית, סגנית נשיא, מבית משפט השלום באילת נעתרה היום לבקשת רשות המסים ואישרה את שחרורה של סובורוב בתנאים מגבילים על מנת לאפשר את המשך חקירתה. סובורוב תדרש להפקיד 20,000 ₪, 10,000 ₪ ערבות עצמית, 20,000 ₪ ערבות צד ג’ וכן תפקיד את דרכונה במחלקת חקירות מכס ומע”מ.

הפוסט פורסם במקור ונלקח מעמוד הפייסבוק “רשות המסים בישראל – הדף הרשמי

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.