יחסי ציבורמאמרים

במחירים הטובים בישראל תוכנות ומערכות הפעלה – DGKEYS

אולי עדיין אין מחשב לכל ילד, אבל בישראל של היום כמעט בכל בית יש לפחות מחשב אחד. השימוש הגובר במחשבים גורר באופן טבעי גם צורך בתוכנות ומערכות הפעלה שונות.

צילום: FreePik

בכתבה הבא צוות DGKEYS התכנס כדי לתת לכם מעט מידע שימושי בנושא תוכנות ומערכות הפעלה למחשב.

קריאה להפעלה

מחשב הוא אמנם כלי שגור בכל בית אך כשלעצמו מדובר בפריט שהוא כמעט חסר משמעות. המחשב הביתי הוא למעשה מעין לוח חלק אשר מצריך מערכת הפעלה וכן הורדה של תוכנות למחשב אחרות על מנת שיתפקד כמו שכולנו מכירים ואוהבים.

כשעוסקים במערכות הפעלה ווינדוז הוא ללא ספק המותג המוביל והאהוב. מערכת ההפעלה של ווינדוז גורמת למחשב להיראות כמו שרובנו מכירים ומורגלים לתפוס מחשב. על כן הצעד הכמעט המתבקש לאחר רכישת מחשב חדש הוא לחפש ווינדוז 10 להורדה.

משרד בתוך המסך

לא על מערכת ההפעלה לבדה יחיה המחשב. לאחר שהורדה מערכת ההפעלה הרצויה שתאפשר לכם להתמצא במחשב בנוחות יש צורך בתוכנות נוספות עבור עבודה אפקטיבית. כל בעל מקצוע זקוק לתוכנות ייעודיות משלו – המאייר צריך פוטושופ, החוקר זקוק לתוכנות סטטיסטיות והגיימר רוצה משחקים מעניינים. אך יחד עם זאת יש כמה תוכנות בסיסיות שכמעט כולנו משתמשים בהם ללא הבדל תעסוקה ושימוש במחשב.

כך למשל אנטי וירוס למחשב הוא מצרך מבוקש מאוד מכיוון שהוא מספק את ההגנה ההכרחית לעבודה תקינה עם המחשב. גם אופיס על גרסאותיה השונות היא כמובן בין התוכנות המשומשות ביותר בשוק. כולנו צריכים מדי פעם לכתוב מסמך, לערוך טבלה או לבנות מצגת ועל כן מומלץ להשיג מיקרוסופט אופיס להורדה אשר מאפשר את כל אלו. רוכשי המחשב החדשים יחפשו אופיס 365 להורדה, אך גם גרסאות ישנות יותר יעשו את עבודתן נאמנה.

כיד הדמיון הטובה עליכם

לאחר ההתקנה של מערכות הפעלה למחשב ותוכנות בסיסיות אלו אפשר להתקין עוד תוספים רבים וטובים אשר יספקו לכם כלים שונים ומגוונים בסביבה המחשבית. מדובר בשוק ענק ומעניין אשר יש בו יותר ממה שהדמיון יכול להציע הורדת תוכנות למחשב תלויה אם כך בעיקר במידת ההיכרות שלכם עם הנעשה בעולם התוכנות והזיכרון הפנוי שיש לכם במחשב.

ועדיין, לפני שמפליגים אל שלל תוכנות מעניינות ומקוריות חשוב להתחיל מבסיס איתן ויציב. הורדה של מערכת הפעלה, אנטי וירוס ותוכנות אופיס הן צעד רצוי לפני תחילת עבודה עם מחשב. DGKEYS הוא ללא ספק האתר האופטימלי למצוא בו תוכנה למחשב להורדה אשר משתייכת לקבוצה זאת. מחירים נוחים, אופרציה דיגיטלית (ללא כל מעורבות פיזית בעניין) ושירות נעים ואדיב הופכים את חווית רכישת התוכנות לחוויה אידיאלית עבור כל לקוח. ההתמחות במוצרים דיגיטליים הופכים את רכישת התוכנות השונות לזמינה ונגישה בכל מקום ובכל זמן. המחירים הנוחים הופכים אותה גם לזמינה לכל כיס.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.