יחסי ציבורמאמרים

בניית דפי נחיתה – איך עושים את זה?

בעולם הדיגיטלי של היום כל עסק או בעל מקצוע צריכים נוכחות דיגיטלית. זהו כרטיס הביקור שלנו, כמעט בכל פעם שאנשים מחפשים שירות כיום הם פונים לאינטרנט לחפש המלצות, בין אם זה במנועי החיפוש או ברשתות החברתיות.

בניית דפי נחיתה – איך עושים את זה? צילום: Pixabay

לכן, עסקים שאינם טורחים לייצר לעצמם נוכחות דיגיטלית עלולים להפסיד לקוחות פוטנציאלים שיחפשו אותם ללא הצלחה. בניית דפי נחיתה יכולה לאפשר לכם לייצר לעצמכם נוכחות ברשת ואפשרות ליצור קשר ישיר עם הלקוחות שלכם, במינימום מאמץ. בניגוד לבניית אתרי תדמית לדוגמה, בניית דפי נחיתה עוסקת לרוב במסר אחד פשוט וממוקד.

בניית דפי נחיתה – איך מתחילים?

ניתן לומר שכאשר מדובר על בניית דפי נחיתה הם מתחלקים לשני סוגים עיקריים. דפי נחיתה שמטרתם להוביל לאתר שלכם, לדוגמה כאשר יש מבצע מיוחד ואתם מייצרים דף נחיתה שיקדם אותו אבל בסוף יוביל לאתר הבית שלכם. במקרה כזה כנראה תרצו לייצר דף נחיתה עם סוג של הנעה לפעולה כמו “קנו עכשיו”. הסוג השני של דפי נחיתה הוא טפסים. המטרה של הטפסים היא לאסוף מידע מלקוחות כדי ליצור עימם קשר, מה שמכונה לידים. השאיפה היא שללקוחות יהיה תמריץ כלשהו להשאיר פרטים בטופס וככה תוכלו לייצר מאגר לקוחות שבהמשך ישמש ליצירת קשר. לכן השלב הראשון בבניית דפי נחיתה הוא איפיון הצורך שלכם, המטרה והיעדים שלכם מדף הנחיתה. ככה תוכלו להגיע בסוף התהליך עם מוצר שתואם את הצרכים שלכם. אחרי שלב האיפיון מגיע שלב העיצוב, כדאי שדף הנחיתה יתכתב עם המותג שלכם, יהיה מעוצב בשפה שלכם אבל יתן את הדגש של המטרה שלשמה הוא הוקם. לדוגמה, אם מדובר בדף מחיתה שאמור להוביל למכירות, יהיה חשוב לתת דגש להנעה לפעולה של המשתמש. אחרי שתחליטו על האיפיון הכללי והכיוון העיצובי תוכלו לגשת לבניית הדף. כיום ישנן אפשרויות רבות להקמה של דפי נחיתה. יש מערכות אינטרנטיות שיאפשרו לכם לבנות דף נחיתה באופן עצמאי, מבלי שתצטרכו ידע מקצועי בנושא. חלק מהלקוחות יעדיפו עדיין לפנות לחברה שתעזור להם בתהליך. הקמת דף נחיתה כוללת לרוב גם אלמנטים מעט טכניים שצריך בהם תמיכה מקצועית.

מה ההבדל בין דף נחיתה לאתר?

ברוב המקרים אתר התדמית שלכם הוא אתר שלם, עם מספר עמודים או סגמנטים של תוכן שמתארים את התחום שלכם, מספרים עליכם. פעמים רבות אתר שכזה יכלול עמוד ליצירת קשר, עמוד עם גלריית תמונות, עמוד של מוצרים וכן הלאה. אם מדובר באתר מכירות, יוכלו המבקרים באתר גם לבצע רכישות און ליין אז יהיה להם גם סל קניות ועמוד לתשלום. כאשר מדובר על בניית דפי נחיתה מדובר על משהו הרבה הרבה יותר קליל ומצומצם. לכן, ברוב המקרים העלות של דף נחיתה היא משמעותית זולה יותר מאשר של אתר.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.