חדשותחדשות אפל

דיווח מאמש: עיקרי החידושים אשר הוצגו לנו בארוע של אפל אתמול !

שלום גולשים וגולשות יקרות אמש אפל ערכה את ארוע השנה שלה ובו היא חשפה מספר חידושים ואני אשתדל להציג לכם במספר מילים את הדברים המרכזיים שהוצגו בכנס אז… למה אתם מחכים כנסו אל הכתבה שלי ואל תשכחו להשאיר את התגובה שלכם לכנס ולחידושים שהוצגו.

האייפון 6S החדש !
האייפון 6S החדש !

האירוע אמש החל כבר בעת שאפל שלפה את האייפד פרו החדש ובגודל של 12.9 אינץ’ ואשר תומך בעט סטיילוס חדש מבית אפל וכמו כן שלא נשכח לרגע את שיתוף הפעולה עם מיקרוסופט ואדובי, אשר היו יריבותיה הוותיקות של ענקית הטכנולוגיה אפל זהו חידוש לכשעצמו, עוד הפתעה מעניינת היא השדרוג לאפל TV אשר מאפשר למשתמשים לרכוש מוצרים ישירות מהטלוויזיה שלהם ממש מתוך כורסת הסלון שלהם, דרך שירות GILT שזהו שיתוף פעולה נוסף וחדשני.

האייפד פרו החדש ועט הסטיילוס
האייפד פרו החדש ועט הסטיילוס

האייפונים החדשים אינם שונים חיצונים מקודמיהם, אך כן זכו לשיפור הממשק בצורה משמעותית, קבלת משוב לחיצה (Haptic Feedback), מה שמאפשר לטלפון לדעת באיזו עוצמה לחצנו עליו ולשלב זאת בממשק החדשני שלו. לדוגמא , לחיצה עדינה מסוגלת לפתוח את יומן הפגישות שלנו בעוד שלחיצה חזקה הרבה יותר כמובן שתפעיל את האפליקציהעצמה. לאייפון 6s ולאייפון 6s+ החדשים יש כמובן את המעבד הכי חזק ביותר בשוק כיום ואשר מכונה ה-A9 ו.. בואו לא נשכח לרגע את המצלמה המשופרת, בעלת 12 מגה-פיקסל ואשר תומכת בצילום וידאו ב-4K, בדומה לכלל המתחרים שכבר עשו זאת קודם לכן כעת לחובבי אפל יש ולהערכתי יותר טוב מכל מצלמה של המתחרים.

כן לא שכחתי את מצלמת הסלפי אשר שודרגה גם היא ל-5 מגה-פיקסל הכי חזק מכל מצלמת סלפי של כל מתחרה אחר. חידוש נוסף המסך של האייפון עצמו יתפקד כפלאש מיוחד ויאיר את פני המשתמש על פי הסביבה של המשתמש ויבצע כיונון אוטומטי ובעוצמה גדולה פי שלושה בעת הצורך. טריק יפה, חבל רק שאפל מביאה את זה רק כעת מאחר והטכנולוגיה הזאת הייתה קיימת קודם לכן.

רכיב התקשורת Wifi שודרג, ואיתו הגלישה הסלולרית אשר מאפשרים עתה גלישה מהירה יותר פי 4 יותר מהקודם ומכל מכשיר סלולרי אחר.מר שילר גם משיק רשמית את האפליקציה לכלל משתמשי האנדרואיד שרוצים לעבור למכשיר חדש אל האייפון ואשר הוכרזה ביוני דבר מהווה חיים קלים ומעבר חלק עם כל הנתונים שלכם מאנדרואיד אל מערכת הפעלה ה-iOS של אפל .

שרות הענן של אפל שודרג גם הוא לנפחים 50GB – 200GB – 1TB וזה שידרוג מאוד משמעותי לכאלה שרוכשים אחסון נוסף !

ios9_icloud
ה-iCloud המשודרג של אפל

אלו עיקרי הדברים לעת עתה נעדכן בכל פרט מיוחד ככל שהמידע יזרום למערכת חדשות האתר.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.