חדשות מהעולםשונות

דעה: מה עדיף- סמארטפון ממותג זול וחדש או סמארטפון דגל יד שניה ?

כשמדובר בקניית סמארטפון חדש, כולנו רוצים לקנות את ההכי חדש והנוצץ, אם זה לחובבי האייפון אז את האייפון 6 פלוס 128GB, ואם זה לחובבי האנדרואיד אז את Galaxy s6 edge plus או LG G4.

ישן מפני חדש תוציאו?
ישן מפני חדש תוציאו?

אבל, רובנו אם לא כולנו עובדים קשה מאוד על הכסף הזה ואלה מכשירים יקרים מאוד בזמן שהם חדשים. משא”כ שהם יד שניה, המחיר יורד.

לכן הדילמה היא, האם כדאי לקנות טלפון חדש מ”הניילונים” מה שנקרא, אבל ממותג זול, או שעדיף לקנות טלפון ממותג נחשב, אבל יד שניה, שכאן אתם צריכים הרבה מזל שאכן הצלחתם להשיג מכשיר טוב ללא תקלות. בערך כמו הדילמה לפני קניית רכב..

אנחנו כאן כדי לעזור לכם…

ישנם 6 קטגוריות שכדאי להניח עליהם את הדעת, לכן, אם יש לכם כבר תקציב מוכן, שימו לב לדברים האלה שיעזרו לכם בדילמה הזו.

  • תשומת לב:

אם אתם אנשים של “תסתכלו עלי, יש לי את המכשיר הכי נוצץ…” טלפון ממותג זול, אפילו שהוא חדש לא יעשה את העבודה. לכן, אפילו אם המכשיר ממותג נחשב טיפה יותר ישן, עדיין הוא מסובב ראשים.

  • תמיכה ושירות, או טלפון שיש לו “אבא ואמא”:

טלפון ממותג נחשב, למרות שהוא ישן נהנה מכמה דברים.
– תמיכה טכנית רחבה יותר.
– זמינות חלקי חילוף גבוהה.
– כל הפורומים ברשת שעוסקים בנושא סביב המותגים המוכרים.
– עדכוני אבטחה וגרסה תכופים יותר.
טלפון ממותג לא ידוע, זה כבר לא משנה אם הוא חדש או לא, פשוט לא נהנה מהדברים האלה.
לכן, עדיף אולי לשים כמה שקלים ולהרוויח את היתרונות האלה.

  • אחריות:

סמארטפונים נחשבים תמיד יבואו עם אחריות גבוהה יותר, כדי למשוך לקוחות. אבל בלי קשר, תבדוק את עצמך, אם המכשירים האחרונים שלך עברו 7 מדורי גיהנום, עדיף לקחת טלפון כזה שיש לו אחריות.

  • מפרט המכשיר:

מכשירי דגל, מגיעים עם מפרט גבוה מאוד. לכן, אפילו אם המכשיר כבר בן שנה, מבחינת המפרט הוא עדיף בהרבה על מותג זול. מהסיבה הפשוטה, יצרני המותגים האלה, מחפשים תמיד איך לחסוך בעלויות.

  • יד שניה – בעיה:

בקטגוריה זו, מכשיר חדש ממותג זול, עדיף. כי אתם לא יכולים לדעת מה עבר על המכשיר ממותג נחשב אצל בעליו הקודמים. אולי נרטב? הוחלפה סוללה? אי אפשר לדעת. אתם יכולים לראות זאת בשבריר שניה אם המסך במצב מושלם, אבל כל האריזה שלו מלאה שריטות סימן שהוא היה במעבדה, לכן מהבחינה הזו, טלפון חדש ממותג זול כי אין כמו ההרגשה להוציא טלפון חדש מהאריזה.

לסיכום: עדיף תמיד מכשיר דגל, לפחות מבחינת האחריות וזמינות התמיכה הטכנית. לכן, כל מכשיר שתקנו עדיף שתבדקו אותו בעצמכם או שתקחו מישהו שמבין בזה. כי תמיד מכשיר דגל ישן, ברגע שמושק מכשיר שיירש את מקומו, מחירו יורד פלאים.
אבל, וכאן מגיע ה “אבל” הגדול, אחרי שהגעתם להחלטה לקנות מכשיר, ואתם רוצים ללכת לקנות, תעשו “סקר שוק” מקיף. אי אפשר לדעת איזה מציאות תמצאו אפילו ממותגים זולים.

תתחדשו!

מקור: AndroidPIT

אהבתם? שתפו אותנו

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.