חדשות אפלמכשירי אפל

החידושים שאפל הציגה בכנס הצצה לביצועים

אתמול אפל ערכה את הכנס המדובר “הצצה לביצועים”, בכנס הוצגו מכשירים חדשים, אייפד מתקדם, אייפונים בצבעים חדשים, מעבד חדש ומהיר, ועוד.

צילום מסך יוטיוב

אפל התעלתה הפעם עם הצגת המכשיר הזול גרסת SE בגרסה החדשה שמגיע עם החומרה החדשה וחיישן Touch ID.

מעבד Ultra M1

ענקית הטכנולוגיה התעלתה הפעם עם סביבת עבודה מפלצתית מבית אפל, כבר בכנס הקודם הוצג המעבד M1 Max, הפעם אפל טרפה את הקלפים והלחימה 2 מעבדי M1 Max ובקיבולת 128GB RAM וב־1TB SSD ויצרה את המערכת Mac Studio, מדובר בקפיצה מדריגה גם ביחס למחיר.

iPad Air דור חדש

גם הפעם אפל הלכה צעד אחד קדימה עם הדור החדש של iPad Air שמגיע עם מעבד M1 שכבר זכינו לראות אותו בכנס הקודם במחשבי Mac, האייפד יגיע עם מסך גדול יותר בדגם Liquid Retina בגודל 10.9 אינץ’, האייפד יגיע עם תמיכה ב־Touch ID וב־ Apple Pencil, מערך הצילום כולל מצלמה קדמית ברזולוציית 12MP לשיחות וצילום. האייפד יגיע בצבעים שונים: כחול, סגול, ורוד, אפור ולבן.

סדרת iPhone 13 בצבעים חדשים

הצבע החדש Alphine Green יגיע לסדרת האייפונים iPhone 13 Pro ו־iPhone 13 Pro Max ואילו לסדרת iPhone 13 ו־iPhone 13 Mini, אפל הסתפקה בצבע ירוק רגיל. הצבעים מתווספים לצבע סגול שהוצג בכנס הקודם.

iPhone SE דור 3

הדגם החדש מקבל שדרוג ענק של תקן תקשורת וצילום ביחס לדורות הקודמים. האייפון מגיע עם המעבד החדש A15 Bionic שהוצג בכנס הקודם באייפון 13, מערכת הפעלה iOS 15, תמיכה מלאה ברשת 5G, מסך רטינה ממוצע בגודל 4.7 אינץ’, מערך מצלמות איכותיות ברזולוציית 12MP.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.