יחסי ציבורמאמרים

הלוואה לעסקים קטנים – הלוואה בתנאים מיוחדים

עומדים לפני פתיחת עסק? חושבים לקחת הלוואה? בתי עסק קטנים וגדולים לוקחים הלוואות, כמעט ולא קיים גוף עסקי אשר מצליח לפתוח עסק ולממן את הוצאותיו השוטפות ללא הלוואות.

צילום: Depositphotos

אנו כאן בשבילכם, הלוואות לעסקים קטנים ובינוניים בתנאים הנוחים ביותר.

הלוואות לעסקים קטנים בערבות המדינה

למעלה מ-95% מהעסקים בישראל הם עסקים קטנים ובינוניים, אך רבים מוצאים את עצמם נאלצים לסגור את שעריהם תוך פחות משנתיים. לכן, הבנקים לא ממהרים להעניק מימון והלוואות לעסקים רבים בארץ אשר עדיין לא הוכיחו את עצמם או אשר אין להם גיבוי כלכלי גדול מספיק. מצד שני, המדינה רוצה לעודד פתיחה של עסקים חדשים וצמיחת התחרות במשק, כאן נכנסות לתמונה הלוואות לעסקים קטנים בערבות המדינה. הלוואה בערבות המדינה היא קרן של משרד הכלכלה הניתנת דרך בנקים מסוימים. היתרונות של הלוואה בערבות המדינה באות לידי ביטוי בריביות נמוכות, טווח החזר ההלוואה, בטחונות נמוכים מצד העסק ועוד… עם זאת, מדובר על הליך בירוקרטי ארוך יחסית אשר לא תמיד יסתיים בתשובה חיובית.

במקרה בו קיבלתם סירוב למימון בערבות המדינה תוכלו להגיע לגופים חוץ בנקאיים אשר דרכם התהליך שאתם עוברים פחות בירוקרטי, אך הריביות גבוהות יותר מאשר של הבנקים. בדרך כלל הלוואות לעסקים קטנים ינועו בין 150 אלף ש”ח ועד כחצי מיליון. כל עוד יש לכם גיבוי כלכלי, נכס כלשהו או ערבות, התהליך אינו צריך להיות מסורבל מידי. כמובן שכמעט כל מקור הלוואה יבקש לדעת לשם מה אתם צריכים את ההלוואה.

הלוואות לעסקים קטנים לצורך שדרוג העסק

לא כל הלוואה שעסק מבקש היא לצורך כיסוי חובות, האמת שעסקים רבים בוחרים לקחת הלוואה בשביל לשדרג את העסק שלהם ללא פגיעה בתרשים המזומנים. הלוואות אלו יכולות לבוא לידי ביטוי ברכישת ציוד משרדי, החלפה של עיצוב, ריהוט, מטבח ועוד… כל מקרה לגופו. כאשר הצורך בהלוואה הוא לצורך רכישת ציוד חדש לעסק יש לציין זאת בפני הגוף ממנו אתם מקבלים את ההלוואה, יש הבדל בין לקיחת הלוואה לכיסוי חוב ובין לקיחת הלוואה לצורך חידוש ציוד משרדי, ההבדל הוא בגובה הריבית והתנאים של ההלוואה.

הלוואות בתנאים מיוחדים

המטרה שלנו היא להעניק לעסק שלכם את “ברכת הדרך” הטובה ביותר, מרבית העסקים בתחילת דרכם יבקשו הלוואה. אנו נאפשר לכם לקבל את מלוא הנוחות בלקיחת ההלוואה, הן מבחינת זמני החזר, הן מבחינת שיעור הריבית וכמובן לגובה סכום ההלוואה. כמו כן, חשוב לקבל ייעוץ מקצועי לפני, אנו נבחן האם ההלוואה אותה אתם צריכים באמת קריטית לכם באופן בו ביקשתם אותה, ונדע כיצד להיטיב את העסקה עבורכם. בסופו של דבר גם לעסק וגם לגוף המלווה מטרה אחת, להחזיר את ההלוואה בזמן ללא שום תקלות. התעסקות בגביית חובות אינה דבר נעים, וכמובן דבר אשר אורך זמן מה וכרוך בהוצאות רבות של שני הצדדים, לכן אנו נדאג לבחון כל מקרה לגופו ולדעת כיצד לבוא לקראת בית העסק, לקוח מרוצה הוא לקוח חוזר.

“אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.”

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.