יחסי ציבורמאמרים

המסע לחתונה: את הסיפור המטורף הזה אתם פשוט חייבים לשמוע

אנחנו רגילים לשמוע על סיפורים של חתונות שכמעט התפקששו, רגעים בהם כמעט השתבשו כל התכניות לקראת האירוע, ודקות של מתח עוצר נשימה שגורם לכל הנוכחים לדאוג שמא החתונה לא תתקיים בסופו של דבר, ועדיין – שום דבר לא הכין אותנו לסיפור המטורף הזה שבמרכז שלו נמצא זוג מקסים מהמרכז שבסך הכל רצה להתחתן, רכב עקשן שסירב להיפתח, בעלי עסקים מהמרכז שמראים לנו את החשיבות של ערכים כמו טוב לב וערבות הדדית, וכוכב אחד שפשוט הציל את הערב ברגע האחרון.

צילום: FreePik

אז זה הולך ככה, ואם גם אתם עומדים להתחתן ממש בקרוב, בהחלט שווה ללמוד מהסיפור הזה כמה דברים ולהבין איך אפשר להימנע מפדיחות גדולות שכמעט מביאות לביטול של חתונה.

הכל הולך חלק? פה חשדתי

שלא יעבדו עליכם. אין דבר כזה חתונה בלי תקלות, אפילו קטנות ולא רציניות. חוק מרפי מראה פעם אחר פעם שברגעים חשובים בחיים, מה שאמור להשתבש כנראה ישתבש בסופו של דבר, והסיפור הזה מדגים את זה בצורה מצוינת דווקא בגלל שהוא התחיל טוב ורגוע.

הילה ושי, זוג בסוף שנות העשרים לחייהם, התארסו בתחילת שנת 2021. עד הנקודה הזאת הכל הלך פשוט נפלא. הזוגיות פרחה והם כבר גרו ביחד שלוש שנים. הם הצליחו בקריירה ונהנו מהחיים המשותפים שלהם ביחד, ואפילו הצעת הנישואים הייתה מרגשת ומפתיעה בלי תקלות בכלל. שי חיפש טבעות אירוסין קלאסיות והצליח לקלוע לטעם של הילה בדיוק כשבחר בסופו של דבר טבעת משגעת אותה קנה מ-JOOL.ME, חנות תכשיטים במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן, ובהמשך בחרו השניים לקנות משם גם את טבעות הנישואין שלהם (תזכרו את הטבעות האלו טוב טוב, כי הן הולכות לחזור ממש בקרוב).

המשפחה הייתה מאושרת, האווירה הייתה נפלאה, והחתונה נקבעה לחודש מאי. מכאן והלאה שי והילה החלו בהכנות קפדניות מן הסתם, כמו שיש לכל זוג לקראת החתונה ובחרו מקום להינשא בו, דיג’יי שירים את הרחבה, צלמים שיתעדו את כל האירוע, חברה שתעשה בשבילם את אישורי ההגעה ועוד שלל סידורים וארגונים לקראת החתונה שכולנו מכירים.

ועם כל הכבוד לכל הארגונים האלו, אם תשאלו כל כלה מה הדבר הכי חשוב עבורה לקראת האירוע, התשובה שתקבלו ב-90 אחוזים מהמקרים היא שמלת הכלה. וכך החלה הילה בחיפוש אחר שמלות כלה, ומעבר לזה שהיא כיוונה לעיצוב מאד מיוחד ושונה ממה שרואים בדרך כלל, היה חשוב לה לעשות את זה במקום שנותן יחס אישי, שמתאים את עצמו אליה ולצרכים שלה, ושיעזור לה במיוחד ביום הגדול ובהכנה לקראת האירוע עצמו. לבסוף היא הגיעה לסטודיו של המעצבת שלומית אזרד שענה על הדרישות שלה בדיוק, וגם כאן הפלא ופלא – הכל עבד חלק. הילה התחברה לבדי השיפון והמשי המשגעים שהציעו לה, אהבה את הגזרה שהתאימה לה בול, ובייחוד נהנתה מהיחס החם שקיבלה. על אף שהציעו לה להתלבש כבר בסטודיו בבוקר של האירוע, היא ביקשה לקחת את השמלה איתה ולהתלבש מאוחר יותר כי חששה להזיע וכך היה.

אז עד כאן הכל טוב ויפה ואתם בטח שואלים את עצמכם מה כבר יכול להשתבש. אז הנה זה מגיע.

על סף התמוטטות עצבים

בבוקר האירוע, שמחים וטובי לבב, התעוררו בני הזוג המאושרים בהתרגשות גדולה. יוני, החבר הכי טוב של שי כבר מהגן, הוא זה שהגיע לאסוף את השניים עם הרכב שלו – שברולט בלייזר מפנקת. הוא הסיע אותם לצילומי זוגיות כשבתוך הרכב נמצאות גם טבעות הנישואין והשמלה. הם הגיעו ללוקיישן, הצטלמו והתרגשו, וכשרצו לעלות בחזרה לרכב ולנוסע לאולם, התחילה הצרה הגדולה. הם גילו שהמפתח נשאר בתוך הרכב, מנגנון הנעילה פעל אוטומטית ופשוט אי אפשר להיכנס אליו. אי אפשר לתאר במילים את הלחץ של הזוג, ומזל שהילה הייתה לפני האיפור, בגלל שכמות הדמעות שנשפכו שם הייתה הורסת אותו בוודאות.

שום דבר לא עזר והרכב לא נפתח. השניים נסעו לאיפור והכנות בתקווה שמשהו יקרה, ויוני נשאר שם לנסות לפתור את המצב. הוא פנה ללא פחות משלושה מנעולני רכב שאמרו שעם הדגם הזה הם פשוט לא יודעים להתעסק. הזמן עבר והאירוע התקרב, ובאותו הזמן, יעל אחותה של הילה הבינה שמשהו חייב לקרות ופנתה אל שלומית אזרד ואל JOOL.ME. העובדים של חנות התכשיטים גילו הבנה יוצאת דופן ושלחו בעצמם עם שליח אקספרס שתי טבעות זהות ואמרו שפשוט יחזירו את הטבעות הקודמות בזמנם. למרבה המזל, גם מהסטודיו של שלומית אזרד גילו רגישות לבעיה ושלחו מיד עובדת עם שמלה חלופית שתלביש את הילה במהירות הבזק.

כשעתיים לפני האירוע יוני עוד עמד חסר אונים ליד הרכב. ברגע של תושיה הוא נזכר שדוד של חבר שלו שהוא הבעלים של חברת קנדי לוק הוא מנעולן רכב מוסמך שהתמקצע בארצות הברית, ומעבר לשירותים של שכפול מפתחות לרכב, תיקון מערכות אימובילייזר, ושחזור מפתחות, יודע גם להתעסק בדברים האלו. הוא הרים טלפון מהיר, הסביר את הבעיה, ותוך עשרים דקות הוא כבר הגיע. את הרכב הוא הצליח לפרוץ בלי שום נזק תוך רבע שעה, ואחרי חיבוקים ונשיקות ותחושת הקלה ענקית, יוני כבר היה בדרכו לאולם.

האמת היא, שאפילו שהשמלה החלופית שהתאימו להילה הייתה מהממת, היא הייתה קצת מאוכזבת ורצתה את השמלה שעיצבו עבורה במיוחד, וזה בהחלט מזל גדול שיוני הספיק להגיע חצי שעה לפני החופה, ושהעובדת של שלומית אזרד עדיין הייתה שם ועזרה לה להתארגן במהירות הבזק.

וככה, מה שיכול היה להיות מפח נפש אחד גדול, הפך להקלה ושמחה גדולה. ועל אף שכל זוג זוכר בדרך כלל את יום החתונה שלו, הילה ושי כנראה יזכרו אותו אפילו יותר מכולם.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.