JailBreakחדשות מהעולם

“הצלחתי לפרוץ את iOS 11.3.1 אבל זה לא יבוא דרכי” כך מצייץ האקר GeoSn0w

כבר לפני כשבוע שדובר אודות הפריצה המתוכננת עבור iOS 11.3.1, צצו האקרים כמו פטריות וכל אחד טוען שהוא הצליח לפרוץ את מערכת ההפעלה.

צילום אתר Electra

לפני כשבועיים צייץ coolstar שיש בידו פריצה עבור iOS 11.3.1 וכבר דאג ליידע את הציבור שלקוח שמעוניין בפריצה חובה לשדרג למערכת הפעלה iOS 11.3.1 כי אפל כבר לא תחתום את הגירסה עקב שחרור iOS 11.4

בינתיים האקר coolstar הוכיח באמצעות הכלי Electra, שאפשרי וניתן לסמוך עליו בנושא הפריצות.

לפני כמה ימים צייץ GeoSn0w שהוא כבר הצליח להריץ פקודות על מערכת ההפעלה 11.3.1 וגם על מערכות חדשות יותר, משתמשים ואתרים ברחבי העולם חשבו שניתן לעדכן לגירסאות iOS יותר גבוהות וולסמוך עליו.

ואז הגיע הציוץ המיוחל

בתרגום: אני ידלקם את זה יותר ברור, לא באתי להתחרות בפריצות עם מפתח תוכנת אלקטרה! אם הינך לא מפתח אל תיגע בכלים שלי, ותשתמש עם תוכנת אלקטרה. יש להם צוות מפתחים אמין עם ניסיון כולל תמיכה. ה- jailbreak שלי נועד רק למטרת לימוד ואינו כולל תמיכה או עזרה.

(בציוץ הבא) בתרגום: כדי למנוע ממשתמשים לבצע Jailbreak למכשיר שלהם באמצעות הכלים שלי, אני לא משחרר את העדכון הסופי גם אם הוא יעבוד בצורה מושלמת על המכשיר שלי. עד שאלקטרה ישחרר את הכלי פריצה שלו. תזכרו אלקטרה כמעט מוכנה, חסרים כמה חתיכות כדי להשלים את הפאזל.

https://twitter.com/electra_team/status/1008420873127292929

(בציוץ הבא של אלקטרה) בתרגום: התוכנה מוכנה ותומכת עד מערכת הפעלה 11.3.1

יש לציין שתוכנת אלקטרה כבר פועלת על מערכת הפעלה 11.3.1 ותשוחרר בזמן הקרוב לציבור הרחב, יש לקחת בחשבון שהתוכנה בשחרור הראשון וכן השני לא עובדת במאה אחוז וייתכנו באגים במערכת, עדיף להמתין עד שתצא גירסה סופית של התוכנת פריצה. כמובן נדאג לעדכן מתי אפשר לפרוץ את המכשיר עם התוכנה.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.