חדשות מהעולם

זוכי Swift Student Challenge בכנס Worldwide Developers Conference לשנת 2023

‎Swift Playgrounds
‎Swift Playgrounds
מפתח: Apple
מחיר: חינם

בכל שנה, כחלק מ‑Worldwide Developers Conference (וועידת המפתחים העולמית), Apple מאתגרת גם סטודנטים וסטודנטיות מרחבי העולם: ליצור יישום playground (“מגרש משחקים”) מקורי בעזרת שפת התכנות Swift.

זוכי Swift Student Challenge בכנס Worldwide Developers Conference לשנת 2023. צילום מסך

השנה, בעקבות רמות חסרות תקדים של יצירתיות, טכניות וכושר המצאה בהגשות, Apple בחרה 375 זוכים במקום 350.

היישומים הזוכים ב‑2023 מייצגים מעל 30 מדינות ואזורים, ועוסקים בנושאים מגוונים כמו בריאות, ספורט, בידור וסביבה. אבל לכל הזוכים והזוכות יש דבר אחד במשותף: הם משתמשים בתכנות כדי לחלוק עם העולם את התשוקה שלהם.

כאן, Marta Michelle Caliendo ,Asmi Jain ו‑Yemi Agesin שזכו לראשונה, משתפים בהשראה מאחורי הפרויקטים שלהם.


Asmi Jain‏

  • גיל: 20
  • מדינת מוצא: הודו

במהלך הלימודים של Asmi Jain באוניברסיטת Medi‑Caps שב‑Indore, הודו, חבר של המשפחה עבר ניתוח מוח שהשאיר אותו עם פזילה ושיתוק בפנים. כדי לעזור לו להחלים ולחזק את שרירי העיניים, Jain תכנתה את היישום הזוכה שלה לעקוב אחר תנועת העיניים של המשתמשות והמשתמשים בזמן שהם עוקבים אחרי כדור שזז על המסך. Jain מקווה שהיישום יעזור למגוון אנשים שמחלימים מפציעות ובעיות בעיניים.

“היעד הבא שלי הוא לקבל משוב ולוודא שהיישום אפקטיבי וידידותי למשתמשים, ואז להוציא אותו ל‑App Store”, אומרת Jain. “בטווח הרחוק הייתי רוצה להרחיב אותו כך שהוא יוכל לתמוך בחיזוק כל שרירי הפנים, ואני מקווה שיום אחד הוא יוכל לשמש ככלי טיפולי שמאפשר לכל אחת ואחד להשתמש בו בקצב האישי שלהם”.


Marta Michelle Caliendo‏

  • גיל: 25
  • מדינת מוצא: איטליה

כסטודנטית באוניברסיטת Naples Federico II וב‑Apple Developer Academy בנפולי, Marta Michelle Caliendo יצרה יישום “מגרש משחקים” שחוזר לעבר הרחוק, וזה לא מפתיע בהתחשב בעניין שלה במאובנים. אחרי שלמדה לתכנת עם Swift בספטמבר, Caliendo יצרה משחק זיכרון שבו מופיעים שרטוטים מדויקים מדעית של מאובני דינוזאורים שהיא ציירה בעזרת Procreate ב‑iPad.

“דינוזאורים צריכים לשמש תזכורת לכולנו לשמר את המגוון הביולוגי”, אומרת Caliendo, סטודנטית למדעים מדויקים. “תכנות עוזר לי למצוא דרכים חדשות לבטא ולשתף את המסר הזה”.


Yemi Agesin‏

  • גיל: 21
  • מדינת מוצא: ארצות הברית

המשחק ש‑Yemi Agesin יצר משלב בין שני תחביבים שלו: ספורט וסרטים. (בימים אלה הוא כותב סרט על שחקן בייסבול).

“תכנות מאפשר לי את החופש להרגיש כמו אמן: הקנבס שלי הוא עורך הקוד והמקלדת היא המכחול”, אומר Agesin. “אני מעצב משחק ספורט שבו אפשר להתחרות נגד שחקניות ושחקנים אחרים בזמן אמת כקבוצה. אני גם מתכנן יישום שישתמש במציאות רבודה כדי לעזור ליוצרי סרטים לראות גרפיקה ואפקטים בזמן צילום עם ה‑iPhone”.


חברת Apple גאה לתמוך בדור הבא של מפתחים ומפתחות, יוצרים ויוצרות, יזמים ויזמות דרך תוכנית הסטודנטים השנתית של WWDC. במהלך שלושת העשורים האחרונים, אלפי סטודנטים וסטודנטיות בנו קריירות מצליחות בטכנולוגיה, הקימו סטרטאפים ויצרו ארגונים שמתמקדים בדמוקרטיזציה של הטכנולוגיה ובבניית עתיד טוב יותר בעזרתה.

מקור: אפל

  • ‎Swift Playgrounds תמונות מסך
  • ‎Swift Playgrounds תמונות מסך
  • ‎Swift Playgrounds תמונות מסך
  • ‎Swift Playgrounds תמונות מסך
  • ‎Swift Playgrounds תמונות מסך
  • ‎Swift Playgrounds תמונות מסך
הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.