יחסי ציבורמאמרים

חימום תת רצפתי – החימום האיכותי והמתקדם ביותר

בזכות הטכנולוגיה המתקדמת חימום תת רצפתי הפך למוצר האידאלי והמבוקש לחימום חלל הבית. מערכת חימום שתקנה לכם חימום אחיד, בריא וחסכוני ברמה הגבוהה והמתקדמת ביותר.

צילום: יח”צ new energy israel

אמצעי החימום תת רצפתי הנפוצים ביותר כיום יכולים להתבסס על מים, גז או חשמל. בשנים האחרונות, המערכת המומלצת ביותר הנה חימום תת רצפתי על בסיס מים הפועלת על ידי משאבת חום. תפקידה העיקרי של משאבת החום הנו חימום המים והזרמתם דרך מערכת צינורות המותקנת מתחת לריצוף הבית.

שיטת החימום התת רצפתי על בסיס מים, נחשבת לשיטה החסכונית, היעילה והמומלצת  ביותר לחימום הבית.

כיצד מתבצעת התקנת מערכת צינורות החימום?

מערכת צינורת החימום נפרשת בצורה מעגלית וכיחידה אחת מתחת לריצוף הבית שלכם. את הצנרת ניתן להתקין מתחת לרוב סוגי הריצוף הקיימים כיום: שיש, פרקטים, קרמיקה ועוד.

מומלץ להתקין את מערכת הצינורות בשלבי תכנון ובניית הבית החדש, או במהלך שיפוץ נרחב של פנים הבית אשר יכלול גם את הרמת הריצוף הקיים.

אילו יתרונות קיימים בהתקנת מערכת חימום תת רצפתי על בסיס מים?

  • חסכון בהוצאות החשמל – מערכת חימום המתבססת על משאבת חום, מאופיינת בעלויות השימוש וצריכת האנרגיה הנמוכות ביותר בהשוואה לחלופות חימום רצפתי אחרות.
  • התפשטות חום אחידה – החום המופק מן הרצפה מתפשט בצורה טבעית ואחידה בכל שטחי הבית.
  • בטיחות – את צנרת החימום מתקינים מתחת לריצוף הבית, היא נסתרת מן העין ולדיירי הבית אין כל מגע עמה. ניתן להתהלך על רצפת הבית יחפים ואף לשבת עליה ללא כל חשש.
  • בקרה על הטמפרטורה – מומלץ על התקנת רכיבי תרמוסטט בכל חדר או אזור נפרד על מנת שתוכלו לכוון את עוצמת החימום לפי תחושתכם והרגשתכם האישית.
  • ללא חשש מדליפות – מערכת צינורת החימום מאופיינת כמערכת סגורה. על מנת לוודא כי לא יהיו נזילות או דליפות עתידיות מתבצעות בדיקות קפדניות ומקיפות בכדי להבטיח את שלמותה ותקינותה המלאה של הצנרת.
  • אסתטיקה ועיצוב חופשי – אין צורך בהתקנה או תליית גופי חימום נוספים באזור הפנימי של הבית. תוכלו לעצב את חלל הבית לפי לראות עיניכם וללא צורך בשמירת מקום עתידי לאמצעי חימום נוספים.

לסיכום

מערכות חימום תת רצפתי שנכנסו לחיינו הפכו לאמצעי החימום הנפוץ והמומלץ ביותר לבית. בזכות הטכנולוגיה החדשה והמתקדמת מערכות חימום רצפתי על בסיס מים הפועלות באמצעות משאבת חום, מפיקות חום בריא ואיכותי יותר השומר על רמת הלחות הטבעית בחלל הבית.

חברת ניו אנרג’י ישראל, הנה החברה הוותיקה בהתקנת מערכות חימום תת רצפתי על בסיס מים, עם מעל 30 שנות ניסיון ומגוון רחב של פרויקטים בכל רחבי הארץ מהמגזר הפרטי, הקבלני ועד המוסדי.

חולמים על חימום איכותי? מעוניינים לשאול שאלות נוספות? פנו עוד היום לחברת ניו אנרג’י ישראל ותקבלו את השירות המקצועי, האמין והאיכותי במחירים המשתלמים והאטרקטיביים ביותר.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.