חדשות אפל

טים קוק: ״מכירת ה-Apple Watch תחל באפריל״

כפי שוודאי שמתם לב, במהלך שבוע שעבר האתר היה פעיל לכמה שעות בודדות בלבד, זאת בעקבות עבודות תחזוקה שבוצעו ע״י פיסינט על-מנת לשפר לכם את חווית הגלישה והקריאה באתר, כעת אנו חוזרים לפעילות מלאה.

Apple-Watch-Cult-of-Mac-001-1024x785
Apple Watch.


את רוב הדיווחנו דאגנו לפרסם בפייסבוק – אך בשביל לשמור על קו ישר נדאג לפרסם אותם גם כאן, באתר ובאפליקציה. גם הדווח הבא פורסם בעמוד הפייסבוק שלנו.

>> רוצים להתעדכן יותר? עשו לנו לייק בעמוד הפייסבוק!

במהלך שבוע שעבר הציג טים קוק, מנכ״ל אפל, את הרווחים הרבעוניים של החברה, אך בין היתר הוא גם מצא זמן לדבר על ה-Apple Watch, או ליתר דיוק על השקתו.

לפני מספר חודשים הודלף מסמך של סניף Apple Store בו נכתב כי מכירת ה-Apple Watch תחל באביב, למעשה, זו היתה עובדת באחד מהסניפים בארה״ב אשר ענתה ללקוח בתמימות על השאלה ״מתי תחל מכירת ה-Apple Watch״. מאז הספיקו לרוץ שמועות כי השקת השעון תחל בכלל בחודש מרץ ולא לקראת עונת האביב, אך כעת זה נראה ששמועות אלה הגיעו ממקור שאינו נכון.

בשבוע שעבר כאשר הציג טים קוק את נתוני הרווחים, הוא דיבר גם על השקת ה-Apple Watch, ובאותו זמן שם סוף לשמועות אודות השקת המכשיר.

יש אישור! ״מכירת ה-Apple Watch תחל בחודש אפריל״, כך דווח ע״י טים קוק בשבוע שעבר, אך נכון לרגע זה אין תאריך רשמי להשקתו. (לפחות אנו יודעים בוודאות מתי יושק)

כאשר הציגה החברה לראשונה את ה-Apple Watch, היא לא גלתה דבר מלבד ״בתחילת 2015״ – למרות שאפריל זה לא ממש ״תחילת 2015״, פרטים נוספים כמו מחיר טרם נמסרו.

B-Watch
קונספט: אפליקציית האתר ב-Apple Watch.

בנוסף, נודע לנו כי איביי (eBay) החלה לעבוד על אפליקציה ייעודית עבור ה-Apple Watch בשבוע שעבר, שחרור צפוי להגיע באיזור השקת המכשיר.


אנחנו נמשיך לעקוב ולעדכן אתכם אודות השעון החכם של אפל והשקתו, אנו ממליצים להמשיך ולעקוב אחרינו דרך אפליקציית האתר ועמוד הפייסבוק שלנו.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.