יחסי ציבורמאמרים

טרייד אין אפל: הטרנד החדש של החלפת PC ב- Mac

בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים מעדיפים להחליף את מחשבי ה- PC המבוסס על מערכת ההפעלה של ווינדוס לכדי מחשבי מק.

טרייד אין אפל: הטרנד החדש של החלפת PC ב- Mac. צילום: FreePik

למגמה זו יש מספר סיבות כגון ובפרט נוחות העבודה והביצועים הגבוהים של ה- mac. יחד עם זאת, לפני שסוגרים את המחשב הישן והולכים לקנות את המקים החדשים, כדאי להכיר את האפשרות של טרייד אין.

להחליף את ה – PC ב- MAC תוך חיסכון בעלויות

האמת היא שמחשבי mac אינם זולים במיוחד, בוודאי אם קונים אותם לצרכי העבודה השוטפת בעסק. מחשבים אלו הנדרשים להתמודד עם עומסים גדולים, עם תוכנות כבדות וקשת רחבה של משימות ואפליקציות, יכולים בקלות לעלות כמה אלפי שקלים טובים ליחידה, ואף למעלה מכך. מטבע הדברים, העסק מעוניין להצטייד במחשבים חדישים יחסית, מאחר שמחשב שיצא לשוק לפני שלוש או ארבע שנים כבר מתחיל להיחשב כמיושן. כפועל יוצא מכך, ציוד העובדים או ההנהלה בחברה בכמה מחשבי מק חדשים, יכולה להגיע לעלויות גבוהות מאוד.

את הפתרון לסוגיה זו ניתן למצוא באפשרות של טרייד אין אפל, אותו מציעות חברות המתמחות בציוד מחשוב ובמחשוב לעסקים, ובמתן שירותי IT במיקור חוץ. מדובר בחברות העובדות בשיתוף עם אפל, המאפשרות לשדרג מחשבים ומכשירים ישנים בחדשים. התהליך עצמו פשוט למדי: בתחילה מגיע נציג מטעם החברה לעסק כדי לבדוק את ה- PC הישנים ואת מצבם, ולאחר מכן מקבלים דוח מפורט המתאר את המכשירים ומצבם, וכן הצעת מחיר על המחשוב הישן.

חשוב להדגיש: הצעת המחיר היא לא לקבל כסף ליד, אלא זיכוי לקניית המקים החדשים. בהמשך, נציג מטעם החברה מגיע שוב על מנת לאסוף את המכשירים הישנים, ומתקבל זיכוי לקניית המחשוב החדש. ראוי לציין כי כל מידע הנשאר על המחשבים הישנים עובר תהליך יסודי של מחיקת נתונים, על ידי תוכנות בעלות תקן צבאי מחמיר. עוד ראוי לציין כי ניתן למעשה לקבל זיכוי על כל מחשב, חוץ ממחשבים שאינם פועלים בכלל ואינם נדלקים. אז כן, אפשר לקבל זיכוי אפילו על מחשבים שאינם פועלים היטב, רק שהזיכוי שיתקבל עבורם יהיה נמוך יותר.

כפי שניתן להבין, טרייד אין אפל הוא שירות המאפשר להחליף את ה- PC הישן או החדש במק חדש, ובכך להעניק לעובדים ולהנהלה את המחשוב המתקדם והטוב ביותר, השומר על יתרונו היחסי של העסק. זאת, תוך חיסכון של ממון נכבד, ובידיעה שקונים את המחשוב החדש מחברה שבאמת מבינה במחשוב לעסקים.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.