יחסי ציבורמאמרים

יתרונות מקפיא תחתון

מכשירי חשמל מעטים עובדים באופן מסיבי יותר ממקררים רגילים. תפקוד מסביב לשעון לשמירת מאכלים קרים ובטוחים, מצריך הבנה בבחירת המקפיא המתאים. למרות שרוב המקררים פונקציונליים, דגמים חדשים חורגים מהתכונות הסטנדרטיות ומציעים לצרכנים שפע אפשרויות יוקרתיות. תכונה נפוצה אחת שהולכת וגוברת בפופולריות היא מקפיא תחתון.

צילום: יח”צ

מקרר מקפיא תחתון מציע לצרכנים מספר יתרונות על פני מקפיא עליון קלאסי או דגם של מקרר ומקפיא זה לצד זה. מאמר זה מציג את היתרונות של בחירת המקפיא התחתון על מנת שיהיה לכם מושג טוב יותר לגבי ההחלטה אם סגנון המקרר הזה הוא המתאים ביותר עבורכם ועבור משפחתכם.

עיצוב שחוסך מקום

לשילובי מקרר ומקפיא זה לצד זה יש מוניטין של תפיסת מקום נרחב. אין זה נדיר שבעלי בתים מתלוננים שהם מתקשים להתאים פריטים גדולים, במיוחד במקפיא צפוף. לשם השוואה, מקפיא תחתון מנצל את השטח הפחות בשימוש בתחתית המקרר.

בניגוד למקפיאים העליונים שמאכלסים את מייצר הקרח, תכונה זו במקפיא התחתון נשארת בחלק העליון, מה שמפנה יותר מקום במקפיא למטה בתחתית. רוב הדגמים זמינים גם עם מגוון תכונות לחיסכון במקום, כמו למשל מגירות נשלפות או מדפים מתכווננים. מקררים חדשים מציעים מרחב שניתן להתאמה אישית על מנת לאפשר לבעליהם לקבוע מה מתאים להם ביותר.

נוחות השימוש

רוב בעלי הבתים משתמשים במקררים שלהם בתדירות גבוהה, בעוד שהמקפיא נפתח בתדירות נמוכה בהרבה. על ידי הזזת המקפיא לתחתית, חלק המקרר תופס מקום נגיש יותר. מיקום מזון קרוב יותר לגוב העיניים אין פירושו רק שיהיה קל יותר להגיע אליו, אלא הפריטים גם פחות נוטים ללכת לאיבוד בפינה חשוכה בתחתית המקרר.

וזה לא הכול. רוב המקפיאים התחתונים מצוידים בסלסילות נשלפות שימושיות, מה שהופך את האחסון והגישה לנוחים עוד יותר.

בעלי בתים משתמשים בחלל הגדול במקפיא לפריטים כמו פיצות קפואות וארוחות משפחתיות, ולאחר מכן שומרים על הירקות או הפירות הקפואים שלהם במגירת האחסון המתגלגלת בחלק העליון. גישה זו לא רק מסייעת לשמירה על הארגון, אלא גם מספקת ניצול יעיל יותר של החלל.

הגדרות טמפרטורה משתנות

יתרונות הסגנון החדש של מקרר אינו נעצר עם מקפיא תחתון בלבד. מספר דגמים כוללים מגירות נוחות שנשלפות ישירות מעל המקפיא. ניתן להשתמש במגירות אלו לאחסון חטיפים או משקאות שנצרכים לעתים קרובות, ולהגדיר אותן בטמפרטורה שונה מהחלק העיקרי של המקרר.

חלק מבעלי הבתים משתמשים במגירות אלו לאחסון מגוון משקאות, כולל בקבוקי מים, קופסאות מיצים ומשקאות מוגזים, ומשנים את הטמפרטורה ל”הגדרת שתייה” מוגדרת מראש שמופיעה במגירות. התנהלות זו מבטלת את הצורך במקרר משקאות נפרד.

גם מגירת הירקות ניתנת להגדרה בטמפרטורה נפרדת

חלק מהדגמים של מקפיא תחתון מאפשרים גם להגדיר את מגירות הירקות בטמפרטורה שונה מזו של המקרר הראשי. גישה זו מסייעת לשמור על טריות המזונות לאורך זמן, מסייעת לבזבז פחות מזונות ולחסוך כסף.

 

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.