יחסי ציבורמאמרים

 כיצד בוחרים דק סינטטי לבריכה?

בבחירתכם להקים בריכה בחצר ביתכם הפרטית, הרי שחשוב גם לקחת בחשבון את המעטפת. ניתן לרצף את המעטפת עם אבנים מחוספסות המספקות משטח מונע החלקות ומחמיא, אך הטרנד שכבר מזמן הפך לצו אופנה מחייב הוא דק סינטטי המדמה מראה עץ טבעי.

כיצד בוחרים דק סינטטי לבריכה?. צילום: FreePik

עץ ומים משתלבים נהדר, ומאפשרים לנו להביא את ההרמוניה הצבעונית של הטבע עד למפתן הדלת, או במקרה שלנו עד לחצר. אולם ברפרוף מהיר ברשת האינטרנט, הרי שניתן לראות כי ישנם מגוון עשיר ורחב להפליא של דקים סינטטיים, כולם ככולם מבטיחים את התוצר הטוב ביותר.

כיצד בוחרים נכונה? והאם ישנם פרמטרים אשר יעזרו לנו במלאכת הבדיקה?

עמידות

חשוב לוודא שהדק הסינטטי הוא אכן בעל עמידות גבוהה ולא רק למימיה של הבריכה.

ישראל כמו ישראל ידועה כאזור גיאוגרפי בעל מזג חם ואף לוהט בחודשי הקיץ הממושכים. דק עץ סינטטי שאיננו מבוסס על חומרי גלם איכותיים ובתקנים המחמירים ביותר, עלול להינזק באופן הדרגתי בשל הקרינה המתמשכת של קרני השמש.

דק איכותי לא יתעקם כתוצאה מן החום הלוהט וישמר את מראהו. בחיפושכם אחר דק איכותי לבריכה הרי שמומלץ אף לשאול את הספק אם ישנה התחייבות לכך שהדק לא יתעקם ולקבל על המוצר אחריות מלאה.

התחממות הדק

לצד עמידותו בפני החום, הרי שחשוב לבחון אם הדק הסינטטי בו אתם מעוניינים לבחור, איננו מתחמם יתר על המידה לאור היותו חשוף לקרני השמש.

דקים רבים נוטים להתחמם יתר על המידה, דבר שאיננו מאפשר לדרוך עליהם יחפים. ברצותכם לשמור על כפות רגליכם וכן על נוחיותכם המרבית בעת השימוש בבריכה, הקפידו לשאול זאת ולבחון את ההבדלים הקיימים בין מוצרי הדקים הסינטטיים השונים.

נוחות הדק

האם מדובר בדק סינטטי בעל מרקם חלק או מחוספס? ניתן למצוא דקים המתאימים גם למרפסות וכן למגוון שימושים אסתטיים שונים.

אולם כאשר מדובר בדק סינטטי לבריכה, וודאי שמומלץ להקפיד על כזה המביא עמו מרקם מחוספס המונע החלקות.

ישנם דקים המיועדים באופן פרטני לבריכות, ובהגיעכם לחנות המספקת את המוצר המדובר, בקשו אך ורק דקים בעלי ייעוד למשטחים רטובים.

המלצות הלקוחות

אין דרך יעילה וטובה יותר לבחור בדק סינטטי לבריכה מאשר לבחון את דעתו של הקהל הרחב.

בחיפושכם אחר דק איכותי וטוב, בדקו מהם המוצרים המומלצים ביותר כגון דגמי מקדמיה, מידן, לוז, עפרי, סהרה ומוסקט המשווקים על-ידי חברת פשוט ירוק. סדרת דקים פשוטים להתקנה ועם נראות מחמיאה וטבעית.

החל מן הרגע שבו תמצאו את הדגם שנשא חן בעיניכם, רשמו את שמו ברשת ובדקו מהם הפידבקים שעלו מצדם של רוכשים קודמים.

רוצים לקבל פרטים על דקים מומלצים לבריכה? לא בטוחים במה לבחור? בביקורכם באתר פשוט ירוק תוכלו ליצור קשר עם נציג מקצועי שיכווין אתכם ויספק לכם מענה לכל שאלה.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.