יחסי ציבורמאמרים

לעבור את האודישן בפעם הראשונה

אתם שחקנים מעולים ואתם יודעים זאת, אתם רוצים להשתלב בתעשייה ואתם לא יודעים איך לעשות זאת? כבר הייתם במלא אודישנים ובכל פעם שמעתם את המילה לא.

צילום: FREEPIK

כל מה שאתם רוצים זה להתקבל לפרסומת אחת ראשונה ושיחזרו אליכם. אז איך עושים זאת? איך מתקבלים לפרסומת בצורה הנכונה? במאמר הבא נדבר על כך.

להיות אתם

מכירים את זה שאומרים לכם שאם אתם רוצים להתקבל, תהיו אתם ואין לכם שמץ של מושג מה אומר המשפט הזה? זה מובן, זה קורה להרבה שחקנים ואנשים שרוצים להתקבל פרסומת ראשונה. למה זה קורה לכם? אחת הסיבות שדבר זה מתרחש, בגלל שאתם עדיין לא מכירים את עצמכם כשחקנים.

כשאומרים לכם תהיו אתם באודישן לפרסומת, בעצם מתכוונים תהיו השחקן שאתם. ברגע שאתם מגיעים ולא מביאים את השחקן שלכם, אתם למעשה לא מביאים אתכם ואתם הולכים לאודישן כאילו אתם הולכים להתקבל לראיון עבודה רגיל.

כשאתם רוצים להביא את עצמכם בתור שחקנים, אתם צריכים להבין מה הוא האני המקצועי שלכם, אילו שחקנים אתם רוצים להיות והאם אתם שחקנים שאוהבים לשחק קומדיה או דרמה? ברגע שתענו לעצמכם על השאלות האלו יהיה לכם הרבה יותר קל להביא את עצמכם ולהגיע אל אודישנים לפרסומות בצורה יותר טובה, אמיתית וכנה וגם להתקבל.

להשאיר את הלחץ בבית

אחד הדברים שהרבה שחקנים שנבחנים לפרסומות חווים הוא הלחץ. מדובר על חוויה שהופכת את כל האודישן להרבה פחות טוב. הלחץ עשוי להיות משתק ולפעמים אף לגרום לבלאק אווט שפשוט מחריב לכם את האודישן. במקום המצב הזה, בהחלט כדאי לכם להשאיר את הלחץ בבית. איך עושים זאת? אומרים לעצמכם שקודם כל הלחץ לא תורם לכם בעת האודישן ועל המשפט הזה חוזרים כל הזמן עד שמאמינים בו.

להגיע מוכנים למה שאפשר

כדי לעבור אודישן לפרסומת בצורה מיטבית כדאי לדעת כמה שיותר פרטים על האודישן עצמו. תשאלו לפני הגעתכם את כל השאלות שאתם רוצים לדעת על האודישן. שאלות כמו מה צריך לשחק, מי הדמות שלכם? האם הפרסומת היא פרסומת בסגנון של קומדיה או דרמטית? מענה על השאלות יעזור לכם להתמודד היטב עם הסיטואציה.

לסיכום, כדי לצלוח אודישן בצורה מיטבית, יש להגיע רגועים ולהביא את האני המקצועי שלכם עד כמה שאפשר. תמיד תאמרו לעצמכם, ננסה, מקסימום נצליח, תגיעו בהרגשה חיובית והיו השחקנים שבכם. אל תביאו את עצמכם, תביאו את השחקן שבכם.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.