Apple TVחדשות אפלחדשות מהעולםמכשירי אפל

לפי הדיווח האחרון לא ישולב פיצ׳ר הזרמת וידאו 4K ב-Apple TV החדש

לאחר ירידת מחיר של האפל TV הקיים , והוספת תכנים חדשים בממשק של התוכנה , נטען בין היתר שצפוי לצאת בקרוב דגם חדש של אפל TV עם תמיכה בהזרמת וידאו של 4K.לפי הדיווח האחרון נטען שלא תשולב הטכנולוגיה החדשה של הזרמת וידאו 4K ב-Apple Tv החדש.

apple tv

בידיעות האחרונות פורסם שהאפל TV הבא יושק ב-WWDC ביוני הקרוב , יחד עם דגם חדש של מכשיר אייפון ( אולי ב-2 דגמים ) .מעבר לכך  האפל TV החדש צפוי להגיע עם שלל תכונות חדשות וביניהם : App Store מובנה בתוכו , תמיכה ב-Siri , ערכת פיתוח תוכנה (SDK) ובסביבות 8GB זיכרון פלאש מובנה.

כעת דיווח חדש מ-BuzzFeed טוען , שטכנולוגיית הזרמת וידאו ב-4K , תכונה נוספת שהיתה אמורה להיות כלולה בדור הבא של האפל TV , לא תשולב בשנה הקרובה. בציטוטו מקור עלום שם ” מכיר את החשיבה של אפל ” BuzzFeed מציין שלמרות ש-Netflix, Amazon ו-YouTube מציעות תוכן באולטרה HD, טכנולוגיית הזרמה ב-4K לא תיהיה מובנת באפל TV החדש.

עוד מסר המקור , ש-“4K זה מצווין , אבל עדיין נמצא בחיתוליו” והוספת הטכנולוגיה 4K בפלטפורמה הקיימת של האפל TV מיותרת ולא הכרחית בשלב הזה. כמובן שאלה חדשות מפתיעות בהתחשב לכך ש-iPhone 6 וה-iPhone 6 פלוס של אפל מסוגלים להקליט ולנגן וידאו ב-4K , הודות לתכנון מודול המצלמה של המכשיר והמעבד החזק A8 של אפל.

מגוון רחב של ספקי תוכן אכן מציע אולטרה-HD כתוכן לצרכנים, מה שהופך את 4K כאלטרנטיבה טבעית למזרימי הוידאו השונים. עם זאת, אם המקור של BuzzFeed אכן צודק, אנחנו לא הולכים לקבל תוכן באיכות 4K ממכשירי iPhone שלנו ל- Apple TV בזמן הקרוב. .

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.