יחסי ציבורמאמרים

מאמר שכדאי לקרוא לפני התקנת מטבח חיצוני

בפרויקט התקנת מטבח חיצוני יש מגוון שיקולים שחשוב לקחת בחשבון בבחירת המטבח המתאים לשטחים חיצוניים גדולים או קטנים, ולביצוע מקסימום משימות, כמרכז בישול חיצוני של הבית, שמתפקד גם כגינת הבית.

צילום: LP

מומלץ להתחיל עם בחירת מכשיר גריל פחמים או גז נייד, שמיוצר מברזל יצוק או נירוסטה, וקל לתחזוקה. לאחסון ושטח דלפק, כדאי להוסיף עגלה מתגלגלת עם מדפים, ועל מנת להימנע מהגשת בשרים נאים, חשוב להקפיד גם על קניית כלי צלייה איכותיים.

בהתאם לתקציב, מגוון האפשרויות של מטבח חיצוני הוא כמעט אינסופי

ההתקנה הבסיסית של מטבח חיצוני כוללת ברוב המקרים אי מצופה טיח עם דלפק אריחים, גריל גז נפתח ודלתות גישה למיכל פרופאן. תוספות, לרבות דלפקי גרניט, מקרר ותאורת לד, זמינות על ידי חברה שמתכננת, מעצבת ומתקינה מטבחי חוץ, ונציגי החברה מגיעים אליכם ומתקינים את המטבח בגינת ביתכם, ביעילות, במקצועיות ובטיחות.

החברה מציעה מכשירי חשמל משולבים, אחסון ושטח דלפק, כמו גם את הגמישות הגדולה ביותר מבחינת התאמת החומרים והסגנון של המטבח לסביבתו. פריסה גדולה, תאורה נרחבת, כלי עזר וגג בסגנון פרגולה מוסיפים נוחות ומשדרגים את המטבח החיצוני שלכם.

יש גם מגוון סגנונות עיצוב

בסיס בנייה בצורת לבנים הוא סגנון עיצוב קלאסי של מטבח חיצוני. כדי לקשור אותו עם הבית, מומלץ לבחור חומר ועיצוב, כמו דפוס לבנים שמתאימים לסגנון עיצוב הפנים של הבית. סגנון עיצוב שמאופיין בקווים חלקים ובשיטות גימור מלוטשות, כגון גרניט ונירוסטה, מספקים למטבח ממד מודרני ובמקביל משלבים אותו עם הרקע הכפרי של הלבנים.

מרקם וגימור מוקפד מקנים מראה משודרג למטבח. טיח על הבסיס המובנה ניתן להיצבע כדי לחקות סגנון עיצוב הרמוני עם גוונים של דלפק אבן מחוספסת, בצבעי אדמה שמתמזגים עם הנטיעות שמסביב.

מטבח חיצוני שווה את ההשקעה

מטבח חיצוני הופך את חוויית הבישול והאירוח למהנה יותר. הקלות והתועלת הסניטרית של שטיפת ידיים ומוצרי מזון מבלי להצטרך לצאת ולהיכנס מהבית, הם יתרונות שהופכים את ההשקעה בכיור, בקווי אינסטלציה ובמתקני איסוף אשפה, למשתלמת ביותר.

התקנת קו גז יכולה להיות ייעודית למטבח או שניתן להפעיל קו גז מהבית כדי לא להיאבק במיכל פרופאן או להתמודד עם מצב שבו הגז נגמר בדיוק כשהמנגל עובד. כדאי לחשוב גם על התקנת מבער נוסף שיהיה אידיאלי לתוספות. חלק ממכשירי הגריל מגיעים עם מבער אחד, אבל חשוב לוודא שיש מספיק מקום להתאמה לכלי הבישול שלכם.

מטבח חוץ יכול להיות קבוע או נייד

מטבח חיצוני נייד מאפשר להעביר את דלפק משטח העבודה ומכשיר הגריל ממקום למקום בגינה, ומטבח מובנה מותקן עם חיבור לקיר הבית ומופעל על ידי קווי החשמל והגז של המטבח הפנימי.

שתי האפשרויות טובות, והבחירה בסוג המטבח תלויה בהעדפותיכם ובשיקולי התקציב שעומד לרשותכם.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.