יחסי ציבורמאמרים

מגלקום  – חדרי בקרה ושרתים, בקרות כניסה, דאטה סנטר ועוד

מגלקום, החברה המובילה בישראל במתן פתרונות ושירותים אינטגרטיביים בתחום התקשורת, המחשוב ומערכות הביטחון, מאפשרת גם לכם להסתייע בידע ובניסיון העומד לרשותה לצרכי תכנון חדרי בקרה, חדרי שרתים ושירותי תשתיות ותקשורת.

מגלקום  – חדרי בקרה ושרתים, בקרות כניסה, דאטה סנטר ועוד. צילום: PixBay

אנחנו בחברת מגלקום, מאמינים שעל מנת לנצח בעולם העסקים המודרני, כל חברה, ארגון ובית עסק צריך שיעמדו לרשותו מערכות תקשורת ומחשוב הפועלות בסנכרון מלא ביניהן, ובדיוק בשביל זה אנו כאן גם בשבילכם.

כבר למעלה מ-40 שנה שאנו בחברת מגלקום עוסקים ומתמחים במספר תחומי פעילות עיקריים כגון: הקמת חדרי מחשב ושרתים (דאטה סנטר), מערכת שוב (מערכת שליטה ובקרה), תשתיות תקשורת וכבילה למחשבים וטלפוניה, הקמת חדרי עסקאות וחמ”לים, תכנון והקמה של מערכות בטחון ומתח נמוך ותכנון והקמה של מערכות מולטימדיה מתקדמות.

פתרונות שירות לכל סקטור אפשרי בהתאמה אישית מלאה

פתרונות השירות המוצעים על ידינו בחברת מגלקום, מותאמים באופן פרטני לצרכי הלקוחות, כאשר ברשימת הלקוחות הארוכה שלנו נמנים גופים ממשלתיים לצד גופים עסקיים מובילים בתחומם. בין היתר אנו מספקים שירותים למשרדי ממשלה ורשויות מקומיות, חברות הייטק, מוסדות אקדמיים, בתי חולים ומרפאות, בנקים וגופים פיננסיים וגופים עסקיים גדולים בתחומי התעשייה, המסחר והשירות. המענה המקצועי המוצע על ידינו, נועד לספק לכל לקוח את הפתרון המקצועי המלא והאינטגרטיבי תחת קורת גג אחת, וכל זאת תוך התאמת הפתרון הנכון לכל לקוח/ה, ואין זה משנה אם מדובר בתהליך תכנון והקמה של חדרי שליטה ובקרה או תכנון חדרי תקשורת לעסקים.

כל היתרונות במקום אחד

אנחנו במגלקום, מבססים את הפעילות שלנו על כל אחד מהיתרונות הבאים:

  • למעלה מ-40 שנות ניסיון
  • 200 עובדים בפריסה ארצית
  • פתרונות ייעודיים לכל לקוח בהתאמה אישית
  • עבודה על פי תקני ISO
  • היכרות מעמיקה עם כל החידושים האחרונים בתחומי הפעילות שלנו
  • סנכרון מלא בין כל מחלקות השירות הפועלות בחברה
  • ליווי מקצועי תוך שימת דגש על קשרי לקוחות

ויתרונות נוספים ההופכים אותנו לחברה המובילה בתחומה כבר למעלה מ-40 שנה. כמו כן, חשוב לנו לציין שאנו מעניקים אחריות כוללת לתהליכי תכנון וביצוע על הפרויקטים השונים בהם אנו מעורבים, לרבות, שירותי תחזוקה ותפעולה של חדרי שרתים , חדרי בקרה, חדרי עסקאות, חדרי בקרה ושליטה ועוד.

פתרונות השירות המוצעים על ידינו

בין יתר פתרונות השירות המוצעים על ידינו תוכלו למצוא:

  • ליווי תהליכי תכנון, הקמה ותחזוקה של חדרי מחשבים וחדרי תקשורת
  • תכנון מיטבי של חדרי בקרה תוך הטמעת הטכנולוגיות החדישות ביותר
  • תכנון והקמה של תשתיות תקשורת בסדרי גודל שונים
  • ליווי תהליכי תכנון, הקמה ותחזוקה של חדרי עסקאות למערכת הבנקאית והפיננסית
  • פתרונות ייעודיים בתחום מערכות הכריזה והאינטרקום
  • פתרונות ייעודים לצרכי הטמעת מערכות מולטימדיה חדשניות

כמו כן, אנו מספקים באמצעות חטיבת מערכות הבטחון בחברתנו, מגוון רחב של פתרונות מעשיים בתחומי השירות הבאים: בקרות כניסה לארגונים, חברות ועסקים, טלוויזיה במעגל סגור, מערכות כריזה למצבי חירום, מערכות גילוי וכיבוי אש, הטמעת תוכנות שליטה ובקרה, הקמת מוקדי ביטחון, הטמעת מערכות אנליטיקה מתקדמות מסוגן לצרכי בטחון, הטמעת מערכות אזעקה למערכות גילוי פריצה, הקמת גדרות מבוקרות ועוד.

כלל השירותים והפתרונות המוצעים על ידינו, מאפשרים לכל אחד מלקוחותינו, להסתייע בידע, בניסיון ובמיומנויות המקצועיות שלנו, תוך התאמה אישית לצרכי התקשורת והביטחון הרלוונטיים לגביו. כמו כן, חשוב לנו לציין שאנו קבלן רשום ברשם הקבלנים לצורך ביצוע עבודות הקמה של חדרי תקשורת, חדרי בקרה וחדרי עסקאות, ולכל פרויקט בו אנו מעורבים, אנו מקדישים את מלוא תשומת הלב למשאבים הנדרשים להצלחתו.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.