יחסי ציבורמאמרים

מהי מתנת הלידה הטובה ביותר שאפשר לקבל?

אחת השאלות שתמיד נשאל את עצמנו כאשר יש סביבנו חברה או אחות שילדה, היא מה כדאי לקנות לה עבור הלידה?

צילום FreePik

אם מדובר במישהי קרובה, אנו נרצה להעניק לה מתנות שיהיו שימושיות עבורה. אין זה אומר שצריך לוותר על המתנה הראשונית שתגיע לבית החולים, אך בהחלט ניתן להוסיף מתנות ערכיות עם המון ערך. אז איזו מתנה לקנות? הכנו עבורכם מספר רעיונות סופר מגניבים ושימושיים.

מארז לתינוק ועיסוי מפנק

אחת המתנות הנחמדות שכיף להעניק ליולדת ולתינוק הקטן היא מארז מפנק לתינוק ושובר לעיסוי מפנק עבור היולדת. זוהי מתנת לידה שבה היולדת תקבל שעה או שעה וחצי של שקט מכל מה שקורה מסביב כאשר תינוק קטן כל כך מגיע לעולם. תוכלו לשאול את היולדת האם היא מעוניינת שיגיעו אליה הביתה או שהיא דווקא מעדיפה לצאת מהבית להתאווררות, כי כשמגיע תינוק קטן ובמיוחד כשהוא ילד ראשון, אנו מוותרות פעמים רבות על הרגעים שלנו.

אוניברסיטת התפתחות ומנקה שתגיע הביתה

עוד מתנה מגניבה שאפשר להעניק היא אוניברסיטת פעילות עבור התינוק הקטן שתשמש את התינוק לפחות עד גיל שמונה חודשים ועבור היולדת תעניקו לה חמש שעות של מנקה שתגיע אליה הביתה, תנקה באופן יסודי את הבית ותותיר אותו נעים יותר. כשמגיע תינוק קטן הביתה, אין זמן לכלום ועבודות הבית נדחקות לפינה. זוהי מתנה נפלאה שיכולה מאוד לעזור במקרה הזה.

בובת שמיכי ואורחות מוכנות בחמגשיות להקפאה 

עוד מתנה נפלאה לתינוק וליולדת היא בובת שמיכי שתשמש את התינוק כחפץ היקשרות שילווה אותו לפחות עד גיל 3 ועבור היולדת, חמגשיות עם אוכל ביתי שהכנתן בעצמכן או רכשתם על מנת שהיא תוכל במהירות לחמם לעצמה כאשר הילד ישן. כל אמא לתינוק יודעת שבחודש הראשון אין זמן לכלום, אפילו לא לבשל ארוחות צהריים. כשיש חמגשיות מוכנות, זה מקל ממש ועוזר לא להתפתות לאכילת ממתקים שהינה מיותרת וממש לא מזינה.

מארז גופיות לתינוק ובייביסיטר לשעתיים

עוד מתנה נפלאה ליולדת ולתינוק יכולה להיות מארז גופיות שתמיד צריכים בכל מצב ובייביסיטר לשעתיים כדי שהאם תוכל להתקלח וקצת לישון. בחודשים הראשונים אימהות לתינוקות קטנים לא ישנות הרבה, שעתיים של שינה יכולות להיות דבר נפלא עבורן. בואו לעשות בייביסיטר לתינוק חמוד במשך שעתיים ואתן לא מבינות איזו מצווה אתן מעניקות לאמא העייפה. כאשר היא תקום יהיה לה כוח להמשיך ולטפל בתינוק הקטן וגם לחייך.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.