מה זה ״נא לא להפריע בעת נהיגה״?

״נא לא להפריע״ מאפשר לך להשתיק את ה-iPhone בקלות בעת יציאה לארוחת ערב או הליכה לישון. הוא גורם לכך ששיחות ועדכונים לא ישמיעו צלילים ולא יאירו את המסך.

אודות ״נא לא להפריע״ ופרטיות

״נא לא להפריע בעת נהיגה״ משתמש ב״שירותי מיקום״ כדי לנסות לקבוע אם הינך נוהג/ת או אם את/ה בקרבת הבית והעבודה, או כדי לחזות את היעד שלך. נתוני המיקום שנאספים על-ידי Apple למטרות אלו אינם מקושרים אליך באופן אישי. כדי לכבות את ״שירותי מיקום״ עבור ״נא לא להפריע בעת נהיגה״, עבור/י אל ״הגדרות״  > ״פרטיות״ > ״שירותי מיקום״ > ״שירותי מערכת״, ואז העבר/י את המתג של ״התראות לפי מיקום״ למצב כבוי.

״נא לא להפריע בעת נהיגה״ עוזר לך להתרכז בדרך:

הפעלת ״נא לא להפריע בעת נהיגה״:

‫כאשר ה-iPhone מזהה מצב של נסיעה ברכב לפני שהגדרת ״נא לא להפריע בעת נהיגה״, ה-iPhone ישאל אם ברצונך להפעיל את המאפיין- אחרת, עקוב/י אחר ההוראות:‬ עבור/י אל ״הגדרות״ > ״נא לא להפריע״ > ״הפעל״, ואז בחר/י את האפשרות:

אם הרכב שלך תומך ב-CarPlay וה-iPhone שלך מחובר, ״נא לא להפריע בעת נהיגה״ לא יופעל. במקום, מערכת CarPlay המובנית ברכב שלך תעזור לך להתרכז בנהיגה.
אפשר שיחות מסוימות
אם ברכב שלך אין Bluetooth, תוכל/י לאפשר לשיחות מסוימות להיכנס.

צור/י מענה אוטומטי מותאם אישית

כדי לשנות את הודעת המענה האוטומטי (״אני נוהג/ת ולכן הפעלתי את ״נא לא להפריע בעת נהיגה״. אבדוק את ההודעה שלך כאשר אגיע״), עבור/י אל ״הגדרות״ > ״נא לא להפריע״ > ״מענה אוטומטי״, ואז הקש/י על ההודעה.
כברירת מחדל, המענה האוטומטי נשלח אל ה״מועדפים״ שלך. כדי לבחור מי יקבל את המענה האוטומטי או כדי לכבות את המאפיין, עבור/י אל ״הגדרות״ > ״נא לא להפריע״ > ״מענה אוטומטי ל:״, ואז בחר/י את הקבוצה:

Exit mobile version