iOS 15חדשות אפל

מה חדש ביישומים במערכת הפעלה iOS 15

בזכות התכונות החדשות ב‑‏iOS 15,‏ יישומים ומשחקים אהובים השתדרגו וכעת כיפיים מתמיד.

צילום: אפל

קבלו הצצה לכמה מהיכולות החדשות והמגניבות ביותר.

הרחבות של Safari

הרחבות של Safari מעניקות לדפדפן כוחות‑על רציניים ומאפשרות לחסום פרסומות, למצוא את המחירים וההנחות הכי טובים, לשמור דפי רשת לקריאה בלתי מקוונת ועוד המון.

סיכום עדכונים

צפו בתצוגה מועילה של עדכונים מיישומים ומשחקים אהובים בכל יום, לפי לו”ז שתקבעו מראש. העדכונים הכי רלוונטיים יופיעו באופן אוטומטי בראש הרשימה. כדי להפעיל את התכונה, עברו אל ״הגדרות״ (Settings) > ״עדכונים״ (Notifications) ו‑״סיכום מתוזמן״ (Scheduled Summary).

״ריכוז״

תכונת ה״ריכוז״ החדשה מאפשרת לסנן עדכונים ולקבל אותם רק ביישומים ומשחקים שתרצו, מתי שתרצו. החליקו מטה מהצד השמאלי העליון של המסך לפתיחת ״מרכז הבקרה״ (Control Center) ובחרו ״ריכוז״ שיעזור לעמוד בזמנים, לאכול ארוחת ערב בלי הסחות דעת ולדאוג ששום דבר לא יפריע להגיע לשיא של כל הזמנים במשחק.

Game Center

באמצעות וידג’טים של Game Center חדשים, תוכלו לחזור אל משחקים אחרונים בהקשה קלה ולראות במה משחקים החברים והחברות. זו דרך מעולה לגלות משחק אהוב חדש או לפתוח בתחרות חדשה ברוח טובה. נסו את המשחקים הבאים בתור התחלה.

*חשוב להוסיף את הווידג’ט החדש של ה‑App Store אל ״מסך הבית״ כדי לקבל המלצות יומיות על משחקים מלהיבים, יישומים מועילים ואירועים שאסור לפספס.

מקור: אפל

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.