יחסי ציבורמאמרים

מה מעדיפים הגיימרים המקצועיים?  קניית מחשב מוכן או בניית מחשב בהתאמה אישית?

אוהבים משחקי מחשב? רוצים להיות גיימרים מקצועיים? הדרך לקהילת הגיימרים מתחילה במחשב גיימינג איכותי שיאפשר לכם שעות של משחק באיכות גבוהה, ללא תקלות או עצירות.

צילום FreePik

אז איך הכי מומלץ להשיג מחשב גיימינג איכותי? ומה עדיף, לקנות מחשב מוכן או לבנות מחשב גיימינג בהתאמה אישית? במאמר זה אספנו לכם את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהאפשרויות, כדי שתוכלו לבחור את מה שהכי נכון לכם.

 ההחלטה על קניית מחשב גיימינג מוכן או הרכבה עצמית של מחשב גיימינג לפי בחירה שלכם שקולה להחלטה בין יציאה למסעדת שף יוקרתית לבין הכנת ארוחת גורמה בבית. לכל אחת מהאפשרויות יש יתרונות וחסרונות ואין תשובה אחת נכונה. מצד אחד, מחשב מוכן ומובנה מראש מספק את כל הנוחות ודורש מכם פחות עבודה ביותר כסף. מצד שני, מחשב בהתאמה אישית יתאים לך בדיוק לדרישות ולצרכים שלך ויקלע באופן מדויק לטעם שלך, אך בנייתו דורשת הבנה וידע טכני כדי שכל הרכיבים ייצרו יחד מחשב חזק ואיכותי. אז איך בוחרים? פנינו למומחים של חברת KING GAMES, רשת חנויות מובילה לגיימינג (אתר העסק: www.king-games.co.il) ושאלנו מה היתרונות ומה החסרונות של בניית מחשב בהרכבה עצמית לעומת קניית מחשב גיימינג מוכן, ומה חשוב לדעת כדי לבחור נכון. קראו, ותשפטו בעצמכם.

פחות זמן ופחות מאמץ

מחשבי גיימינג מוכנים מראש מגיעים מוכנים לשימוש כבר כשאתם מוציאים אותם מהקופסה. לא תצטרכו להשקיע במחקר לגבי הרכיבים השונים, השוואת מחירים ובחירה של רכיבים שונים ליצירת מחשב אחד. מעבר לכך, מחשבי גיימינג מובנים מראש מגיעים בדרך כלל עם אחריות ותמיכה טכנית שכוללת את כל החלקים תחת קורת גג אחת. במקרה שמשהו משתבש, האחריות יכולה לחסוך לכם הרבה כסף וטרחה. לבסוף, במחשב מוכן מראש ההתאמה בין הרכיבים מובטחת ואתם יכולים להיות בטוחים שאתם מקבלים מערכת יציבה ואמינה שכל החלקים בה מסונכרנים ופועלים יחד לחוויית משחק חלקה וטובה.

יקר ולא מותאם

מחשבי גיימינג שנבנו מראש הם לרוב יקרים יותר מאשר לבנות מחשב בהרכבה עצמית. הרי צריך לשלם לא רק על הרכיבים אלא גם על מיתוג, שיווק, והוצאות תקורה של ניהול העסק. אז אמנם אתם מקבלים מחשב בפחות מאמץ וזמן, אבל אתם משלמים על הזמן של מישהו אחר שהתאמץ להרכיב את המחשב הזה עבורכם ולארוז אותו כמוצר מוגמר. חסרון נוסף במחשב גיימינג מוכן הוא שההתאמה האישית שלו לצרכיכם בהכרח תהיה מוגבלת. המשמעות היא שאולי לא תוכלו לבחור את הרכיבים המדויקים שאתם רוצים, כמו מותג או דגם ספציפי של כרטיס מסך או מעבד. זה ידרוש מכם להיות גמישים ולשחרר, במיוחד אם אתם יודעים מה הצרכים שלכם וגם מבינים במאפיינים של הרכיבים השונים ולא מוצאים מחשב מוכן שעונה על כל החלומות שלכם. חסרון נוסף שתצטרכו לקחת בחשבון הוא שמחשבים מוכנים מראש לא פעם נוטים לשלב רכיבים באיכות נמוכה יותר כדי להוזיל עלויות. זה יכול לגרום למערכת שלכם להיות פחות חזקה ופחות אמינה.

שליטה, חיסכון כספי ואיכות

בניית מחשב גיימינג משלכם מעניקה לכם שליטה מלאה על כל היבט של המערכת, כולל הרכיבים, האסתטיקה ומערכת הקירור. זה אומר שלא תצטרכו להתפשר על שום דבר, ושתוכלו ליצור לעצמכם מחשב בדיוק לטעמכם. השליטה תאפשר לכם גם לבנות מחשב גיימינג בעלות נמוכה יותר מאשר בקניית מחשב בנוי מראש, והכל תחת ההנחה שיש לכם את הידע המקצועי לבחור רכיבים טובים בזול. הסיבה לכך היא שמצד אחד אתם יכולים לבחור בדיוק אילו רכיבים אתם רוצים, ולעתים קרובות תוכלו גם למצוא עסקאות טובות יותר על רכיבים בודדים כך שתוכלו לחסוך עוד. לבסוף, למרות החיסכון הכספי, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם לא מתפשרים איפה שחשוב לכם, ולבחור את הרכיבים האיכותיים ביותר. בסופו של דבר, בניית מחשב גיימינג משלכם מאפשרת לכם לבחור רכיבים באיכות גבוהה יותר ולהחליט איפה חשוב לכם להשקיע יותר כדי להנות מביצועים מעולים. אם תעשו את זה נכון, המשמעות היא שתהיה לכם מערכת חזקה ואמינה יותר.

השקעה של זמן ומאמץ, ללא אחריות

הרכבה של מחשב גיימינג בעצמכם יכולה לגזול זמן רב ודורשת לא מעט ידע טכני, מחקר וסבלנות. אתם עלולים למצוא את עצמכם עסוקים במשך ימים ארוכים בחיפוש אחרי רכיבים, קריאת סקירות וחוות דעת והשוואה מחירים. בנוסף, בניית מחשב בעצמכם תשאיר אתכם לעתים עם אחריות או תמיכה טכנית מוגבלים אם משהו משתבש – שכן האחריות היא על כל רכיב בנפרד. זה יכול להיות סיכון במיוחד אם אתם לא מנוסים בהרכבה עצמית של מחשבים. בעיות טכניות יכולות להיווצר גם מבחירת רכיבים שאינם עובדים היטב זה עם זה. לעתים, גם אם תבחרו רכיבים מאוד איכותיים, הם לא יוכלו למקסם את היכולות שלהם בגלל שהם לא פועלים טוב אלה עם אלה. המחשב שלכם עלול לסבול מחוסר יציבות של המערכת, ביצועים מופחתים, או אפילו נזק לרכיבים. עם זאת, אם תתייעצו עם מומחה שמבין ברכיבים השונים, תוכלו ככל הנראה להנות ממחשב חזק ויציב בהרכבה עצמית אפילו אם אתם לא מומחי מחשבים.

בסופו של דבר, ההחלטה לקנות מחשב גיימינג בנוי מראש או להרכיב מחשב גיימינג בהרכבה עצמית תלויה בתקציב, בידע הטכני, בנכונות להתייעץ עם אנשי מקצוע, בזמן שיש לכם להשקיע, ובהעדפות האישיות שלכם. אם יש לכם מומחיות טכנית (או מישהו מומחה להתייעץ איתו), זמן ורצון להתאים אישית את המחשב שלכם, בניית מחשב גיימינג למשחקים משלכם יכולה להתאים לכם. אם אתם מעדיפים לחסוך בזמן ומאמץ ולא לקחת סיכונים לגבי אחריות מקיפה של כל הרכיבים, מחשב גיימינג בנוי מראש עשוי להיות הבחירה הטובה ביותר.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.