יחסי ציבורמאמרים

מספר דברים חשובים על השכרת מחשבים

לא פעם ניתקל במצב שבו נצטרך לבצע השכרת מחשבים, נייחים או ניידים. לעתים זה יהיה כדי לקדם מוצרים ושירותים מסוימים, לעתים כדי לאפשר ללקוחות לגלוש באינטרנט או לבצע פעילות מסוימת כחלק מאטרקציה או הפעלה מסוימת ולעתים יהיה מדובר בהשכרה לצרכים פרטיים בעת נסיעה לחו”ל או טיול כלשהו.

צילום pixabay.com

כך או כך מדובר בפתרון נפלא עבור אלה הזקוקים לשירותי מחשב ואינם מעוניינים לרכוש מחשב כאשר השימוש בו הוא לזמן מוגבל.

השכרת מחשבים לצרכים פרטיים:

לעתים המחשב הנייד מתקלקל ואתם צריכים לצאת לנסיעת עסקים לחו”ל, או רוצים לטייל בחו”ל ולא רוצים לקחת את המחשב הפרטי שלכם, במקרים כאלה ואחרים יהיה לנו צורך פרטי בהשכרת מחשב. השכרת מחשבים מתאימים תיעשה בהתאם לצרכי הלקוח והשימוש בו: גודל המחשב, המשקל שלו, התוכנות הקיימות בו, אורך חיי הסוללה,  מחשב חדש או יד שנייה ועוד… כל אלה הנם פרמטרים הנבחנים בהתאם לצרכי הלקוח ולכן הצעת המחיר משתנה בהתאם.

למה משמשים מחשבים שכורים ומתי נצטרך?

  • רישום אנשים בכניסה – לעתים יש צורך ברישום אנשים בכניסה לאירוע או תערוכה מסוימת, וודאי כאשר מדובר באירוע למוזמנים בלבד. תוכלו לשכור מחשב עם תכנה ייעודית לרישום מבקרים.
  • ניהול מכירות וסליקה – אם אתם מתכוונים לשווק מוצרים או לסגור לקוחות לעסק שלכם – תוכלו לעשות זאת ביעילות אם יהיו לכם עמדות מחשב מאוישות בתערוכה/אירוע שלכם. גם אם תרצו שלקוחות ישלמו באמצעות סליקה באשראי תוכלו לשכור מחשבים מותאמים אישית.
  • הצגת קטלוג – אם אתם רוצים להציג את קטלוג המוצרים שלכם תוכלו לשכור מחשבים ניידים או אפילו טאבלטים שיעברו בין הידיים של האנשים ואלה יוכלו להתרשם ממגוון המוצרים והמבצעים שלכם.
  • הפעלת אנשים – יזם אינטרנט בינלאומי הקים תכנית אינטרנטית לפיתוח מיזמי אינטרנט. לזמן הצילומים הוא השכיר עשרות מחשבים שיוכלו המתמודדים להשתמש בהם וחסך לעצמו הרבה מאוד כסף. גם אם אתם מארגנים מסיבת בר מצווה לילד שלכם ורוצים שתהיה עמדת מולטימדיה הכוללת מחשבים ומשחקים לאותו הערב תוכלו להזמין שירותי השכרת מחשבים ולקבל את המחשבים מוכנים ומתאימים לצרכים שלכם.

יתרונות השכרת מחשבים:

כאשר אתם שוכרים מחשבים אתם יכולים לחסוך כסף רב ברכישת המחשבים ותוכנות ההפעלה המקוריות הנדרשות להתנהלות בעסק. זאת ועוד שתחסכו את אחסון הציוד שלא תצטרכו אותו לאחר מכן. כמו כן מדובר במכשיר חשמלי שייהרס עם הזמן, יתיישן ויהיה איטי יותר. גם אם תחשבו על לשמור על המחשבים לשימוש הבא זה לא יהיה רעיון טוב ולכן הפתרון הטוב ביותר הוא השכרת מחשבים לזמן או שימוש ספציפי.

מדוע מחשב נייד ולא נייח?

מחשבים תופסים מקום חשוב בחיינו וכיום בכל מקום תוכלו לראות מחשב נייד או נייח. בין אם זה בעבודה, בבית ואפילו במכולת השכונתית. אנו עושים שימוש במחשבים לאינספור צרכים, בין אם זה כדי לנהל קבצי מידע, לשמירה, עריכה ועיבוד תמונות, לכתיבת ספרים ויצירות, לעבודה, לניהול לקוחות, ניהול חשבונות, גלישה באינטרנט וחיפוש מידע, צפייה בסרטונים/סרטים ועוד. השאלה העולה היא תמיד האם עדיף מחשב נייד או נייח? ובכן כאשר מדובר במחשב להשכרה ולא במחשב ביתי קבוע שאמור לשמש אותנו מדי יום, כמובן שעדיף מחשב נייד. המחשבים הניידים נוחים יותר לניוד ממקום למקום, מבצעים את אותה עבודה כמו המחשב הנייח ונוכל להשתמש בהם לכל דבר שנרצה.

מתי נזדקק לשירותי השכרת מחשבים ניידים?

השכרת מחשבים ניידים יכולה לשמש אותנו בהרבה מקרים. בכל המקרים הללו, פרטיים או עסקיים כאחד, מדובר בחיסכון כלכלי, ללא צורך בשמירת מקום לאחסון הציוד ובמחשב שיכול לספק את הצרכים הנדרשים לנו. אז אם נתקלתם בצורך להשכיר מחשב המשיכו לקרוא על מנת למצוא את מסגרת השירות המתאימה לכם ביותר.
השכרת מחשבים ניידים נצטרך לרוב כאשר נרצה לקדם מוצרים או שירותים מסוימים באירוע מסוים. לרוב יהיה מדובר בתערוכה או השקה של מוצר כלשהו. תוכלו למצוא מחשבים ניידים פרוסים על גבי עמדות שבהן הלקוחות יכולים להסתובב, להתרשם מקטלוג המוצרים של החברה ו/או מהיכולות והביצועים של אותם מוצרים. כמו כן יכולים עמדות אלה לשמש כעמדות מכירה לשיווק וביצוע הזמנות עבור לקוחות בין אם באופן עצמאי ובין אם בעזרת נותן שירות הנמצא במקום. כאשר רוצים לבצע רישום בכניסה לאירוע למוזמנים בלבד גם כן ניתן לשכור מחשב עם תכנה ייעודית לרישום המבקרים. כאשר תרצו להעביר הרצאה במקום כלשהו או לטוס לחו”ל ולא תרצו לקחת את המחשב הפרטי שלכם תוכלו לדאוג שיהיה אתכם מחשב שכור עם התכנות הנדרשות לביצוע העבודה. כמו כן, לצד מחשבים ניידים תוכלו לשכור מדה בסט ציוד עזר רב אחר כדי להשלים כל מה שאתם צריכים לאירוע שלכם. תוכלו לשכור מקרן, מסך הקרנה, רמקולים ועוד.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.